Jump to content
Annons

listan för "aktiva ämnen" längre


Panzerfaust

Recommended Posts

Annons

Instämmer. Förr fanns det en länk nere till höger om "aktiva ämnen" där man kunde visa "alla aktiva ämnen" eller något liknande.

Edit: Såg precis att det finns en länk uppe till höger som heter "visa nytt innehåll", precis vad jag letat efter, tror det är många som missat den. Forumet blev helt värdelöst med bara 10-15 senaste inläggen visade.

Kunde ni inte lagt den på samma ställe som förut?

/Andreas

Link to comment
Dela på andra sajter

Eller en knapp "Senast aktiva ämnen" där alla ämnen den senaste veckan ligger i en lista, kanske med 30-40 per sidan.

Då håller man framsidan ren och snygg samtidigt som det blir lätt att se var det händer grejjer utan att gå in på varje avdelning och kolla.

Om man vill skulle ju ett filtersystem till detta kanske funka med, men en sak i taget nu!

Link to comment
Dela på andra sajter

Eller en knapp "Senast aktiva ämnen" där alla ämnen den senaste veckan ligger i en lista, kanske med 30-40 per sidan.

Då håller man framsidan ren och snygg samtidigt som det blir lätt att se var det händer grejjer utan att gå in på varje avdelning och kolla.

Om man vill skulle ju ett filtersystem till detta kanske funka med, men en sak i taget nu!

Det finns ju redan i knappen som YogSothoth hittade, "Visa nytt innehåll".

När du har klickat på den så dyker det upp alla möjliga val. Skitbra funktion som jag använder hela tiden, så att jag slipper dyka in i varje ensikld avdelning för att kolla efter nya inlägg. 🙂

Redigerat av Claes
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...