Jump to content
Annons

Studio's Forumtroll...eri...


KillwithSkill

Recommended Posts

Annons

Jag har inte hängt här särskilt länge så min åsikt kanske inte räknas bland veteranerna, men jämfört med väldigt många forum så är det helt klart en massa onödigt tjafs och provokationer till detsamma på det här forumet. Det är trist att läsa en intressant tråd och plötsligt behöva hoppa fram 3 sidor p.g.a. att två "troll" haft duell i att kasta bajs på varann.

Kanske man skulle göra "anmäl"-knappen lite tydligare? Visste inte ens om att den fanns förrän den här tråden fick mej att leta. En veckas avstängning för omoget/störande beteende och en månad för upprepade förseelser brukar städa upp ett forum ganska fort.

Visst, gnällspikar och "tjallare" blir sällan omtyckta men vem fan vill hellre läsa dessa ständiga sandlådekrig?

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja det suger ju!

Detta place liknar mer å mer trollforum, flashback/missförstådd.idiot.com

Och anmäl-knappen syns ju knappt längre. Men så har det också vart under ett par år en massa uppdateringar/nya forum som startats av Olsberg. Precis när man börjat gilla sidan så ska det byggas om. Och folk blir vilsna i forumet. Blir inte klok på detta! Jag lovar dig. Hösten 2012 så kommer Olsberg att bygga om igen!

Hänger på ett annat forum. Mer inriktat på Logic. Och där har det inte byggts om sen 2003... Och där rullar det smärtfritt!

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Die Hard (oregistrerad)

Sett i kväll att det postats en hel del jävla skit från er. Och jag är inte bättre alls. Men fått förtjänat stryk på pga detta. Och backat en hel del!

Men era trådar & inlägg har nu vart värre än nånsin. Det finns ett bra tips till likasinnade kvasitroll. flashback.nu

icon_fuckoff.gif

Nå då så, gå till flashback då, ditt lilla forumtroll

Link to comment
Dela på andra sajter

Neeeej akta Neumann gör inte som Captain Beefheart när han spräckte Telefunken micken med sin utomjordiska röst...

For the first time also, Beefheart was able to demonstrate the power and range of his voice. On one song, for example, Beefheart's vocal literally destroyed a $1200 Telefunken microphone. Hank Cicalo, engineer for the sessions, reports that on the song "Electricity" Beefheart's voice simply wouldn't track at certain points. Although a number of microphones were employed, none of them could stand the Captain's wailing "EEEE-Lec-Triccc-ittt-EEEEEEEE" on the last chorus. This, incidentally, can be heard on the record.
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...