Jump to content
Annons

Vem gömmer sig bakom hästen?


Ridpojken

Recommended Posts

Har du någon gång undrat vem det är som dyker upp här på forumet lite då och då med den där lustiga profilbilden och det, om möjligt, ännu lustigare namnet?

Avverkar för närvarande tredje året på gymnasiet, närmare bestämt medieprogrammet men vet fortfarande inte vad jag skall göra när jag blir stor (Förslag?). Är tekniknörd ut i fingerspetsarna med en svaghet för ljudteknik. Uppenbarligen har jag även en liten narcissist inom mig då jag har börjat intressera mig mer och mer för media och broadcast. Radio är ett medium jag är lite svag för, men TV verkar ganska roligt det också.

Jobbar vid sidan av studierna med äppel-produkter, men har fortfarande en fot i PC-träsket och harvar en del med Linux för att bli av med min kommandorads-allergi.

Är en audiofil (det är väl ett krav för att vara här) och skäms för att jag lade ut alla mina pengar på stora och dyra studiomonitorer istället för att akustikbehandla mitt pojkrum. Är ganska kass på klaviatur och ännu sämre på stränginstrument men har en sångröst som kan användas till mycket samt en fantastisk radioröst (med tillhörande radioansikte).

Det var allt för mig för denna gång. Hojta om ni vill veta något mer!

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • 3 veckor senare...
  • 1 månad senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...