B4mse Postat 18 februari 2005 Postat 18 februari 2005 Någon kunnig snäll själ som kan en bra tips på en kondensatormikrofon för ca 1000:- ? tacksam för svar!
lavrell Postat 18 februari 2005 Postat 18 februari 2005 använder du sökfunktionen hittar du massa svar på din fråga men innan Claes hinner hit så säger jag: Studio Projects B1 🙂
joachime Postat 18 februari 2005 Postat 18 februari 2005 Innan Claes hinner hit så säger jag: Lyssna på olika mickar här. 🙂
lavrell Postat 18 februari 2005 Postat 18 februari 2005 Claes sa: SHIT! Vad ni är snabba, pöjkar... 🙂🙂 😆 va tvungen att nån gång hinna före 🙂 hoppas du inte tog illa vid? 😆😄
B4mse Postat 18 februari 2005 Trådstartare Postat 18 februari 2005 Är ute efrter en sång mic, inte en studio mik! tack i alla fall, vet ni nå´n sån??
osiris Postat 18 februari 2005 Postat 18 februari 2005 B4mse sa: Är ute efrter en sång mic, inte en studio mik! tack i alla fall, vet ni nå´n sån?? Din fråga var ju om en kondensatormic. Och Studio Projects B1 är just en Kondensator mic.
brojd Postat 18 februari 2005 Postat 18 februari 2005 osiris sa: B4mse sa: Är ute efrter en sång mic, inte en studio mik! tack i alla fall, vet ni nå´n sån?? Din fråga var ju om en kondensatormic. Och Studio Projects B1 är just en Kondensator mic. Som man med fördel kan sjunga i.... ------------------------------------------------------ Vill du ha en som är lite lättare att hantera på scen så kan jag rekommendera AKG C535, vilken jag tycker låter utmärkt... även om man oftare ser den som OH mikrofon än som sångmic... Kan du kanske få tag på för en tusenlapp begagnad.
punkrockdude Postat 19 februari 2005 Postat 19 februari 2005 brojd sa: osiris sa: B4mse sa: Är ute efrter en sång mic, inte en studio mik! tack i alla fall, vet ni nå´n sån?? Din fråga var ju om en kondensatormic. Och Studio Projects B1 är just en Kondensator mic. Som man med fördel kan sjunga i.... Hehe.
hackeman Postat 20 februari 2005 Postat 20 februari 2005 brojd sa: osiris sa: B4mse sa: Är ute efrter en sång mic, inte en studio mik! tack i alla fall, vet ni nå´n sån?? Din fråga var ju om en kondensatormic. Och Studio Projects B1 är just en Kondensator mic. Som man med fördel kan sjunga i.... Uhh.. skulle inte Studio Projects B1 vara bra att spela in sång med? 😳
jong Postat 20 februari 2005 Postat 20 februari 2005 Samson Q1, Musikbörsen har just nu kampanjpris på denna. Mycket behaglig.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.