Zakyath Postat 9 juli 2012 Dela Postat 9 juli 2012 fan inte ska man sträva efter att vara normal, det är väl ändå att ödsla den man är så d så 😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 9 juli 2012 Dela Postat 9 juli 2012 "En vis man står sällan på ett ben" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 9 juli 2012 Dela Postat 9 juli 2012 heda! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 9 juli 2012 Dela Postat 9 juli 2012 Kommit på kruxet till mjukvarustärkare nu. Kanske är samma på riktiga stärkare. Haha. Kanske därför jag alltid får så uselt gitarrljud. Godnatt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 9 juli 2012 Dela Postat 9 juli 2012 ?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 9 juli 2012 Dela Postat 9 juli 2012 VA!?! 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 9 juli 2012 Dela Postat 9 juli 2012 fan inte ska man sträva efter att vara normal, det är väl ändå att ödsla den man är så d så 😊 normal å normal, 😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 10 juli 2012 Dela Postat 10 juli 2012 😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 10 juli 2012 Dela Postat 10 juli 2012 jo 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 10 juli 2012 Dela Postat 10 juli 2012 FÖrsöka somna dårå! xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 10 juli 2012 Dela Postat 10 juli 2012 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 10 juli 2012 Dela Postat 10 juli 2012 Mörrn. Undra hur det går för dance kill move nuförtiden? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 10 juli 2012 Dela Postat 10 juli 2012 Det är inte så mycket move. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 10 juli 2012 Dela Postat 10 juli 2012 Är det inte världens snyggaste reverb på den här låten så säg: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 10 juli 2012 Dela Postat 10 juli 2012 Det är inte så mycket move. Tråkigt. Varför inte, ni var ju riktigt på g där ett tag? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 10 juli 2012 Dela Postat 10 juli 2012 Alhaji jeng är uttagen till os. Kan man anta att han går in sist av alla i kvalet och gör tre rivningar som vanligt? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 10 juli 2012 Dela Postat 10 juli 2012 Jävla bajsdrömmar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 10 juli 2012 Dela Postat 10 juli 2012 Jävla bajsdrömmar. Om man drömmer om bajs kommer man att bli rik. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 10 juli 2012 Dela Postat 10 juli 2012 Morrn längstah! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 10 juli 2012 Dela Postat 10 juli 2012 Va f... 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 10 juli 2012 Dela Postat 10 juli 2012 Skulle nog säga att fler människor tänker på Iron Maiden än djävulen när dom ser numret 666. xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 10 juli 2012 Dela Postat 10 juli 2012 Vi har förresten en kund som har ett CMS som vi har byggt åt honom. Kunderna brukar få välja helt egna inloggningar till sina system. Denna kund ville desperat ha lösenordet "666". Tyvärr så måste man i det systemet har minst fyra tecken, så han tog något missnöjt lösenordet "6666". xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 10 juli 2012 Dela Postat 10 juli 2012 Skulle nog säga att fler människor tänker på Iron Maiden än djävulen när dom ser numret 666. xD 😛 Vi har förresten en kund som har ett CMS som vi har byggt åt honom. Kunderna brukar få välja helt egna inloggningar till sina system. Denna kund ville desperat ha lösenordet "666". Tyvärr så måste man i det systemet har minst fyra tecken, så han tog något missnöjt lösenordet "6666". xD CMS...? 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 10 juli 2012 Dela Postat 10 juli 2012 CMS = Content Management System. Ett system för att kunden själv ska kunna uppdatera sina hemsidor via ett gränssnitt och en databas. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 10 juli 2012 Dela Postat 10 juli 2012 Då var det dax för en heldag på hospitalet. So long grabbar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 10 juli 2012 Dela Postat 10 juli 2012 Jag sitter ju ensam på kontoret just nu. Alldeles nyss satte kaffekokaren igång och rengjorde sig själv automatiskt och jag blev hur jävla rädd som helst. xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 10 juli 2012 Dela Postat 10 juli 2012 Då var det dax för en heldag på hospitalet. So long grabbar. lycka till! Jag sitter ju ensam på kontoret just nu. Alldeles nyss satte kaffekokaren igång och rengjorde sig själv automatiskt och jag blev hur jävla rädd som helst. xD haha. ändå coolt om nån rengjorde min kaffekokare... Morrn längstah! 😄 morn CH CH CHAEEEEEEEEEE! 😄 inte tråkigt med semester! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 10 juli 2012 Dela Postat 10 juli 2012 Vill också ha semester. 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 10 juli 2012 Dela Postat 10 juli 2012 har du ingen i år? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 10 juli 2012 Dela Postat 10 juli 2012 Då var det dax för en heldag på hospitalet. So long grabbar. Mors! Jag sitter ju ensam på kontoret just nu. Alldeles nyss satte kaffekokaren igång och rengjorde sig själv automatiskt och jag blev hur jävla rädd som helst. xD XD Vill också ha semester. 🙁 Jag har i september 😏🙁😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts