Naymari Postat 28 november 2011 Dela Postat 28 november 2011 yes... shit... bommade jag det eller... eller jo, jag tror att jag missade det nu...kom på det... skickar om 😊 trommurna låg i en stereofil 😛 Men det låter nice though ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 28 november 2011 Dela Postat 28 november 2011 trommurna låg i en stereofil 😛 Men det låter nice though ☺️ men dåså... trummorna är i stereo precis som lundberg skickade mig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 28 november 2011 Dela Postat 28 november 2011 men dåså... trummorna är i stereo precis som lundberg skickade mig aaight. okey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 28 november 2011 Dela Postat 28 november 2011 Ni skulle kunna skicka långfil till mig! Tack 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 28 november 2011 Dela Postat 28 november 2011 Ni skulle kunna skicka långfil till mig! Tack 😑 :erik: ☺️ Hej grahn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 28 november 2011 Dela Postat 28 november 2011 Allo allo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 28 november 2011 Dela Postat 28 november 2011 "You like a human Post-It 😮 " 😆😄😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 28 november 2011 Dela Postat 28 november 2011 nästa vecka och veckan därpå ska jag göra min första ep /prodd åt någon annan. Sjukt taggad 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 28 november 2011 Dela Postat 28 november 2011 nästa vecka och veckan därpå ska jag göra min första ep /prodd åt någon annan. Sjukt taggad 😄 Naaaaajs! Du kommer att klara det galant, Nay eller hur!? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 28 november 2011 Dela Postat 28 november 2011 Naaaaajs! Du kommer att klara det galant, Nay eller hur!? Klart jag gör! jag är ju bäst 🙂 eller ja. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 28 november 2011 Dela Postat 28 november 2011 nästa vecka och veckan därpå ska jag göra min första ep /prodd åt någon annan. Sjukt taggad 😄 Får du betalt? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 28 november 2011 Dela Postat 28 november 2011 Får du betalt? yes. är praktik också såatteh 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 28 november 2011 Dela Postat 28 november 2011 yes. är praktik också såatteh 😛 Det är ju lysande. Vad är det för band? Vad spelar de för musik? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 28 november 2011 Dela Postat 28 november 2011 Det är ju lysande. Vad är det för band? Vad spelar de för musik? sleaze. typ: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 28 november 2011 Dela Postat 28 november 2011 Tyckte det där lät som pudelrock, men vad vet jag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 28 november 2011 Dela Postat 28 november 2011 Tyckte det där lät som pudelrock, men vad vet jag. men om du tar det och punker ner det lite, ungefär. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 28 november 2011 Dela Postat 28 november 2011 Tyckte det där lät som pudelrock, men vad vet jag. Crash Diet är jävligt sleaze. xD En före detta tjejpolare till mig har legat med deras trummis. Lite random fakta sådär. 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 28 november 2011 Dela Postat 28 november 2011 Är det någon som har gjort det, länk? Man måste ha konto för att se andras profiler. 😑 Men ja, någon har skrivit det. En 18-årig tjej. 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 28 november 2011 Dela Postat 28 november 2011 Såg Crash Diet öppna för Hardcore Superstar. Dom var ganska bra, men sångarens röst var helt förstörd - han hade verkligen inte tagit om hand om den på turnén. Till skillnad mot Hardcore Superstar, vars sångare utsätter sin röst för ungefär samma saker - han lät awesome. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 28 november 2011 Dela Postat 28 november 2011 Såg Crash Diet öppna för Hardcore Superstar. Dom var ganska bra, men sångarens röst var helt förstörd - han hade verkligen inte tagit om hand om den på turnén. Till skillnad mot Hardcore Superstar, vars sångare utsätter sin röst för ungefär samma saker - han lät awesome. Crashdiet har ju bytat sångare ett antal gånger. kan vara någon av de förra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 28 november 2011 Dela Postat 28 november 2011 Crashdiet har ju bytat sångare ett antal gånger. kan vara någon av de förra. Nja, det var bara något halvår sen vi såg dom. Har dom bytt nyligen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 28 november 2011 Dela Postat 28 november 2011 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 28 november 2011 Dela Postat 28 november 2011 Nja, det var bara något halvår sen vi såg dom. Har dom bytt nyligen? bytade senast runt 2008 har jag för mig :x (jo 2008 enl. wikipedian. enligt den ska också Danny saucedo provspelat för dem xD kul om de stämmer 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 28 november 2011 Dela Postat 28 november 2011 Danny Saucedo är ju kusin med han som tog livet av sig, som väl var sångare? Jag har Crash Diets första skiva signerad såatte. Och alla som vet vad namnet syftar på räcker upp en hand. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 28 november 2011 Dela Postat 28 november 2011 Danny Saucedo är ju kusin med han som tog livet av sig, som väl var sångare? Jag har Crash Diets första skiva signerad såatte. Och alla som vet vad namnet syftar på räcker upp en hand. Se på fan. Det visste jag inte :x Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 28 november 2011 Dela Postat 28 november 2011 Och alla som vet vad namnet syftar på räcker upp en hand. du menar rest in sleaze? I know then. i think Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 28 november 2011 Dela Postat 28 november 2011 Lyssnade sjuukt mycket på den här när jag hade min Guns N' Roses-period. Var länge en favoritlåt 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 28 november 2011 Dela Postat 28 november 2011 hej 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 28 november 2011 Dela Postat 28 november 2011 du menar rest in sleaze? I know then. i think Nej, menade "Crash Diet" alltså. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 28 november 2011 Dela Postat 28 november 2011 Nej, menade "Crash Diet" alltså. aha. then no :x Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts