Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

NÀr jag ska göra ett track preset med flera spÄr och trycker pÄ OK knappen sÄ hÀnder det ingenting, fönstret bara flachar till en gÄng. Gör jag samma för ett spÄr sÄ funkar det hur bra som helst.

NÄgon som har nÄgot tipps? Jag följer tycker att jag följer manualen, men det funkar ju inte ÀndÄ.

Annons
Postat (redigerat)

-

EDIT: ibland ser man helt enkelt inte det mest uppenbara 😆 Ber om ursĂ€kt, TS 😑

Redigerat av CHAE
Postat (redigerat)

LÄt mig gissa:Cubase (dÄ den ligger i den sektionen). EDIT: Precis CHAE. Men man ser inte det lika lÀtt om man svarar direkt frÄn "senaste post"-huvudsidan.

(Annars finns det ett "MultiTrack DAW" jag anvÀnder.)

Redigerat av Erik dP
Postat

EDIT: Precis CHAE. Men man ser inte det lika lÀtt om man svarar direkt frÄn "senaste post"-huvudsidan.

Det har du faktiskt rĂ€tt i 🙂Iofs sĂ„ var det nog slarv frĂ„n min sida den hĂ€r gĂ„ngen men det har hĂ€nt ett par gĂ„nger förut. Äsch, jag fĂ„r vara mer uppmĂ€rksam nĂ€sta gĂ„ng.

Men jag tycker att det inte Àr lika uppenbart nÀr man svarar pÄ Àmnen via "senaste post"-vyn.

Postat

NÀr jag ska göra ett track preset med flera spÄr och trycker pÄ OK knappen sÄ hÀnder det ingenting, fönstret bara flachar till en gÄng. Gör jag samma för ett spÄr sÄ funkar det hur bra som helst.

NÄgon som har nÄgot tipps? Jag följer tycker att jag följer manualen, men det funkar ju inte ÀndÄ.

Hmm... Jag tycker det fungerar alldeles utmĂ€rkt! Är det identiska typer av kanaler och lika mĂ„nga som du försöker ladda in dina presets pĂ„?

Postat

japp, bla 4st liknande audiokanaler. Tycker ocksÄ det borde fungera, nÄgot Àt konstigt. Och det Àr bara sÄ fort jag försöker skapa preset av flera kanaler, en kanal gÄr skitbra.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.