Jump to content
Annons

häftigt forum och bra många bra mixar !


pxm

Recommended Posts

måste bara skriva att de flesta mixarna här är bra och jag förstår vad som skrivits av er tillvarandra omdem.

mina nya lurar har gett mig en aha upplevlese(nästan kusligt-det är första gången jag har riktiga lurar)

och jag förstår vad ni skirvit till mig också.nu hajjar jag litet mer.

bruset i mina inspelningarbla., från disten-shit-det som lät så häftigt i mina stagg eller genom mina Alesis..

vill bara inflika att det knappt går att ge eller ta emot kritik om man inte har någorlunda grejjor att lyssna i.

shit-ni e ju säkra alltså.!!!!!coolt.!!!

(visste det redan men hade inte liksom hört det på riktigt förrän nu-fast jag skulle ju önska ett bättre ljudkort nu..)

aahaa!!!!!!

keep on going-lyssnar på genrer och musik jag undivikt förr-detta är ju intressant ju !!!

mvh

rolleyes.gif

Redigerat av pxm
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

vad skall jag satsa på i nästa köp till min hemstudio??

jag har ett yamaha audigram 6-som jag gillar men jag misstänker att det går att få bättre ljud ändå??

jag kör cubase på en gammal hp-burk-det flyter fint men litet mer ram skulle kankse behövas..

eller, vad skall jag snegla på??

rolleyes.gif

Link to comment
Dela på andra sajter

drloop (oregistrerad)

Bra mick och bra högtalare skulle vara min prio, så man får in grejerna bra och hör det goa resultatet alt. kan rätta till det som låter galet.

Ljudkort kommer långt ned på listan, mycket liten effekt på ljudet på dina inspelningar. Möjligen kan preampen i ljudkortet påverka om den är dålig.

Men det mesta låter bra idag så man har faktiskt inga ursäkter att komma med om det låter illa.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...