Jump to content
Annons

Hejsan, ny medlem!


PatteBoy (oregistrerad)

Recommended Posts

PatteBoy (oregistrerad)

Hejsan Allihopa!

Patrik heter jag och jag har hittat hit till detta fantastiska forum!=D Jag är 17 år gammal och går "allmän" mediainriktning på gymnasiet med brinnande intresse för filmskapande! På senare tid så har jag gått och blivit enormt intresserad av filmmusik! Jag kan inte sjunga, kan inte spela ett enda instrument, kan igentligen ingeting i denna branch men jag är väldigt teknisk av mig och har lätt för mig att lära så de ska nog inte bli någe större problem att lära sig att få ihop lite filmmusik. Min starka sida är att jag är väldigt duktig på att höra när de "låter rätt" (gehör kanske?) och att jag är väldigt kreativ. Bortsätt från filmmusiken så lyssnar jag på alltmöjligt men framförallt country!

Har varit väldigt aktiv på tidigare forum då inom filmbranchen och jag vet hur mycket ett forum som detta betyder!

Hoppas jag kommer få en härlig tid här=D Nu får de vara slutsnackat;)

//Mvh Patrik

Redigerat av Gäst
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
PatteBoy (oregistrerad)

Välkommen, det är bra att det kommer någon filmtokig hit, så kanske vi får svar på sådana frågor också!

/Johan

Ska försöka svara dom så gott jag bara kan! Är de nått speciellt så skicka ett PM, går också finfint!

Link to comment
Dela på andra sajter

PatteBoy (oregistrerad)

Tack så hemskt mycket för alla välkomningar (kan man säga så?) Detta forum verkar underbart och med mycket trevligt folk 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...