Jump to content
Annons

Vilken är den bästa inspelningen?


Bunkert

Recommended Posts

Klubben för inbördes beundran.

Kan vara najs att känna till någon, som känner någon som gjort en inspelning man verkligen gillar.

Totally top of the line.

Utifall man spelar in t.ex. grunder själv och vill lägga sång någon annanstans?

Eller om man vill spela in grunder på något schysst ställe och sedan laborera vidare hemma?

Arbetsbyte. Spela in gitarrer här. Trummor där.

El dyl...

Jag tänker att det är många här som sitter på egna mindre studios, vissa lever på det, andra inte, och några andra har det som sidoinkomst. Alla har olika skills. Detta kan vara ett sätt att ge varandra jobb.

Typ. -"Jag hörde en så fruktansvärt bra tenorsaxinspelning. Jag kan hooka upp dig med han som spelat in det!"

Men framför allt denna tråd för att det är kul att höra det folk är mest nöjda med :-)

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Jag älskar att spela in trummor! en absolut fröjd att få till ett köttigt naturligt men samtidigt andandes trumsound sen om jag är bra på det är en annan

grej men det är det jag uppskattar mest själv att få till och jobba med. Kan bero på att jag är så otroligt dålig på att spela trummor själv så jag spelar in dom istället 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag älskar att spela in trummor! en absolut fröjd att få till ett köttigt naturligt men samtidigt andandes trumsound sen om jag är bra på det är en annan

grej men det är det jag uppskattar mest själv att få till och jobba med. Kan bero på att jag är så otroligt dålig på att spela trummor själv så jag spelar in dom istället 😄

Nice!

Själv så spelar jag bättre trummor än spelar in 🙂

Posta gärna en länk till en av dina favoritinspelningar! 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...