Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

duendenative.png

Duende%20Native%20Channel.jpg

EQ & Dynamics Channel - €249.00

Bus_Comp_large.jpg

Bus Compressor - €249.00

X-Verb_large_0.jpg

X-Verb - €279.00

X-EQ_large_0.jpg

X-EQ - €229.00

X-Comp_large_0.jpg

X-Comp - €159.00

Drumstrip_large_0.jpg

Drumstrip - €159.00

Vocalstrip_large_0.jpg

Vocalstrip - €159.00

Och för den som vill köra dongle...

dongle-top.jpg

Hardware Dongle - €39.99

Ladda ner demo

Klicka pÄ bilderna för att komma till produkten

KĂ€lla: http://www.solidstatelogic.com

Redigerat av KillwithSkill
Annons
Postat
By accepting the free Cross Grade offer you agree that SSL will no longer support your hardware unit

Surt , dĂ„ ska jag nog hĂ„lla mig till Duenden , Trist dĂ„ man inte orkar slĂ€pa mig sig lĂ„ddan mellan hemmet Ă„ studion och hade varit skönt Ă„ ha pluggarna i datorn. 😏

Postat (redigerat)

Eftersom jag inte heller kan lÀsa engelska fÄr du frÄga nÄgon annan.

Men jag skjuter frÄn höften och kopierar pÄ mÄfÄ ifrÄn SSL's sida:

You do not need a Codemeter (hardware dongle) to use Duende Native Plug-ins, you can choose to only use your plug-ins on a single computer and to use a free, CmAct software only Virtual Dongle instead.

Redigerat av basshole
Postat

Eftersom jag inte heller kan lÀsa engelska fÄr du frÄga nÄgon annan.

Men jag skjuter frÄn höften och kopierar pÄ mÄfÄ ifrÄn SSL's sida:

You do not need a Codemeter (hardware dongle) to use Duende Native Plug-ins, you can choose to only use your plug-ins on a single computer and to use a free, CmAct software only Virtual Dongle instead.

Haha nice mannen 🙂😛

Postat

sen funkar det ju utmĂ€rkt med p-heads ignitionkey, jag har precis aktiverat vocalstrip och channelstripen pĂ„ den! riktigt trevligt att fĂ„ pluggarna gratis ocksĂ„ efter betatestet 😛

• 5 mĂ„nader senare...
Postat

By accepting the free Cross Grade offer you agree that SSL will no longer support your hardware unit

😳

Postat

Jag kör med kanalstrippen.

Grymt nöjd, den Àger Waves version 100x om. En av fÄ pluggar man kan boosta nÄgra decibel i diskanten utan att det lÄter sÄgtandsvasst.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.