Jump to content
Annons

Rud här!


Rudyaard

Recommended Posts

Tjena!

Rud, egentligen Linus, har lurkat här i säkert ett-två år nu, registrerade mig idag när cubase bråka...

Fyllde nyligen 18, lite taskig tidpunkt att vara hooked på det här med studioteknik då det inte riktigt alltid går hand i hand med en studerandes ekonomi...

Nåja, sitter med en helt OK dator, en presonus FP10, ett par Alesis m1 520 monitorer och en Röde NT1-A och ett antal andra rätt halvtaskiga mickar som funkar helt OK.

Har hållit på påtat med studiogrejer i lite drygt... Ja, tre år tror jag det blir, men på senare tid har jag börjat satsa mycket mer på det (köpte ljudkort o monitorer).

Anser mig själv vara en hyfsat seriös musiker, gick ett år i musiklinjen på Ålands folkhögskola där vi lyckades få jäkla många spelningar, så jag tycker själv att jag är ganska scenvan. Jag är iallafall inte nervös! 😆

Annars inte så mycket mer om mig, vill lära mig mer, utveckla mig själv och allt annat dravel man måst skriva för att verka någorlunda seriös 🙂

Ålänning! 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...