Jump to content
Annons

IRL i Göteborg 29 januari


drloop (oregistrerad)

Recommended Posts

drloop (oregistrerad)

Japp, då är det dags att försöka sig på en IRL i Göteborg.

Jag flyger in från någon planet i Kosmos och landar den 29 januari 19.00 på "höjdarstället" Heaven 23.

Utsikt över lilla London och världsberömda räkmackor finnes.

http://heaven23.se/index.asp?section=omheaven23&page=utsikten

Har vi tur kanske vi kan få fint sällskap från andra delar av landet.

Anmäl er i tråden.

God fortsättning på det nya året!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

aha-det verkar trevligt men jag är tyvärr nyopererad då (för bråck så det är inget allvarkigt men....)

:rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag bor precis i närheten.. så jag kanske dyker upp oxå! Alltid trevligt att träffa några likasinnade!

Klart man skall ses på en Skybar om det finns någon! Och Heaven han himmelslika räksmörgåsar!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag bor precis i närheten.. så jag kanske dyker upp oxå! Alltid trevligt att träffa några likasinnade!

Klart man skall ses på en Skybar om det finns någon! Och Heaven han himmelslika räksmörgåsar!!

Det gör jag med, var bor du? Själv bor jag två hållplatser upp för backen vid korsvägen.

Det gör du visst det! Och jag kommer också.

Pxm du borde också komma. Som din doktor ordinerar jag en rejäl IRL.

Ses där!

Haha jo men då är det klart jag får komma!

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan va duktiga ni är 🙂

Här i linköping har det nog försökts till en andra IRL i ungefär 3 år nu... Senast gick där ut nåt påbud i augusti men det... osv... Sign IDF är skyldig mig 200 spänn sen sist!!!!!

Vallhagen: Javisst är de! Duktiga alltså. Bor i V-vik numera och missade fullständigt den där IRL:en i Linkan när det begav sig (har dock läst om den i gamla trådar). Nu är ju undertecknad inte någon storfräsare här på forumet men ändå... OK sorry TS, nu lånade jag din tråd MEN Vallhagen (eller ngn annan tokig östgöte) kanske kan börja någon IRL Linkan/Norpan-tråd.. Typ. JAG är då fan inte svår på att komma isf.

/CHAE

Link to comment
Dela på andra sajter

För mig som aldrig varit på Heaven 23 och inte har en aning om hur ni ser ut. Hur vet jag var ni finns? Har dr loop en röd ros i kavajen, kommer ni att hänga i baren eller sitta vid ett speciellt bord som är reserverat? 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur vet jag var ni finns?

Du kommer att veta direkt utan på förhand lämnade ledtrådar, jag lovar. Om du är en av "oss"... 😉

Nu har jag köpt tågbiljetter samt bokat rum på Gothia Towers, så den här IRL:en får jävlar i det inget annat än bli av! 😄

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

drloop (oregistrerad)

Jag återkommer med mer detaljer runt eventuell klädsel och kännetecken.

Min vana trogen så kommer jag nog ha en "Kentsjal" som någon kallade det, runt halsen.

Redigerat av drloop
Link to comment
Dela på andra sajter

Drloop, du har väl bokat bord? Isåfall kan eventuellt vilsna folk fråga i baren.

Implasticyde: Annars kan man känna igen forumgänget på att det kommer vara rätt blandade åldrar. Leta efter bordet där det sitter både tjugo, 25- och 30-35åringar osv. Såna blandningar tror jag man ser mer sällan. Kul att du kommer!

Redigerat av laxlaxlax
Link to comment
Dela på andra sajter

drloop (oregistrerad)

"Det går endast att boka bord i vår matsal."

Jahapp... vi får köra spontant i lokalen på nåt sätt. Sorry. Borde kanske kollat detta innnan. Men barhäng klara väl dom flesta antar jag.

Link to comment
Dela på andra sajter

Drloop, du har väl bokat bord? Isåfall kan eventuellt vilsna folk fråga i baren.

Implasticyde: Annars kan man känna igen forumgänget på att det kommer vara rätt blandade åldrar. Leta efter bordet där det sitter både tjugo, 25- och 30-35åringar osv. Såna blandningar tror jag man ser mer sällan. Kul att du kommer!

Tackar för ditt svar laxlaxlax! Ser verkligen fram emot denna träff! Hoppas få några frågor besvarade och åsikter skingrade. Antar att ju längre kvällen fortskrider, ju mer världsproblem kommer vi avhandla, lösa och innan natten blivit dag har vi skapa nya revolutionerande frågeställningar som aldrig förr sett dagens ljus! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Ojoj.. kollade in deras hemsida. Tror stället är.. en smula posh. Ångad ål för 500 spänn på menyn.. moccafärgade matsalsmöbler, kromade designstolar..

Är vi med i Rotaryklubben eller i studio forum, drloop? 😄

Haha skojar du eller, stället är typ det dyraste i stan! 😄 Men utsikten är maxad och det är glashissar och hela köret.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...