Jump to content
Annons

Spela in din liveshow!


pirateKING

Recommended Posts

Hejsan forumet!

Jag har inte skrivit här på ett tag nu men behöver söka lite folk så vilket bättre ställe än studioforumet?

Det är nämligen så att jag börjat spela in livegig. Jag spelar in både bild och ljud. 3st full-HD videokameror använder jag och ljudet spelar jag in genom dels stereo-out från mixerbordet och dels rumsmickar utplacerade i lokalen.

Så om ni skulle vara intresserade är det bara att höra av sig! Genre spelar ingen roll. Jag länkare en tidigare spelning här nedan samt en freezeframe från videon.

Ha det gött!

http://exposureroom.com/members/pirateKING/c0046b1810584cdf87b43d8505e74ee8/lr

marblesun_still_1.jpg

Redigerat av pirateKING
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Kul grej! Klart man är intresserad som band, tyvärr har vi ingen spelning värd att filmas inbokad för tillfället... Dock har vi börjat planera lite för att sätta upp en egen spelning längre fram i höst, men då kanske det inte är aktuellt?

Så här låter vi förresten

Link to comment
Dela på andra sajter

Kul grej! Klart man är intresserad som band, tyvärr har vi ingen spelning värd att filmas inbokad för tillfället... Dock har vi börjat planera lite för att sätta upp en egen spelning längre fram i höst, men då kanske det inte är aktuellt?

Så här låter vi förresten

Tjena! Låter väldigt gött. Det är absolut aktuellt även i höst! Bara höra av er 🙂

Redigerat av pirateKING
Link to comment
Dela på andra sajter

var verkar du mest? Ska ut på turné i slutet av sept. och tre veckor framåt... Är ute med en musik/dans föreställning... kan det vara något? runt Uppland/gävleborg/dalarna...

Jag verkar i Stockholm och alla typer av framträdanden är aktuella även fast min okunskap i dans kanske kan ställa till det! Men jag gör alla typer av framträdanden. Just nu tar jag inte så mycket, mest resekostnad om det är utanför stockholm. Behöver göra några fler liveframträdanden nu inför hösten så just nu är det typ gratis! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...