Jump to content
Annons

Hjälp Med Cool Edit 2,1


GiiZzMOo

Recommended Posts

Hejsan

undrar om det är någon som vet hur man gör att när man spelar in så att jag hör mig själv samtidigt?

använde cubase sx3 förut och det va lätt för det va den röda knappen och så en gul men i cool edit förstår inte jag det.

För annars verkar cool edit lättare. ingen om kan hjälpa mig med detta problem?

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Först och främst så hjälper det inte att starta en massa trådar om samma fråga 😛

För att ändå tillföra något så tror jag att live input monitoring inte dök upp förrän i Audition 3.0 som är Cooledits efterföljare. Kan dock vara helt ute och cyklar 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Någon bra och lätt använd inspelningsprogram då?

Finns många bra alternativ, handlar mycket om vilka krav/personliga preferenser/budget man har. Använder du PC eller mac? Reaper är ett fullgott billigt alternativ till båda plattformarna 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Finns många bra alternativ, handlar mycket om vilka krav/personliga preferenser/budget man har. Använder du PC eller mac? Reaper är ett fullgott billigt alternativ till båda plattformarna 😱

jag använder PC och jag sjunger bara rap med egna beats inga trummor och sånt alltså

Link to comment
Dela på andra sajter

BurninSven (oregistrerad)

Jag har delar av en cool edit pro manual i hyllan, om det är 2,1 vet i hundan. Kollade men jag hittade inte det du frågar efter dessvärre. Försökte i alla fall, följ råden här och kolla in nåt annat program som är lite mera modernt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...