Overkill Postat 8 juni 2010 Postat 8 juni 2010 http://www.slashfilm.com/2010/06/04/lol-th...prop-newspaper/
Dingbats Postat 8 juni 2010 Postat 8 juni 2010 Hon var inte där, men hade hon vart där hade hon velat ha stock.
Dingbats Postat 8 juni 2010 Postat 8 juni 2010 ok Du kanske hellre vill sätta henne, eftersom du är närmare i ålder? Jag ska ge henne ditt nummer nästa gång.
Pazo Postat 8 juni 2010 Postat 8 juni 2010 Du kanske hellre vill sätta henne, eftersom du är närmare i ålder? Jag ska ge henne ditt nummer nästa gång. Nä. Jag vill knulla Clara. FETT sugen på det är jag. BOOOOBS
Overkill Postat 8 juni 2010 Postat 8 juni 2010 Nä. Jag vill knulla Clara. FETT sugen på det är jag. BOOOOBS kåtbock! 😄
debatt Postat 8 juni 2010 Postat 8 juni 2010 Hur känns det att ha en bror? Jag vet inte. Jag har två.
Dingbats Postat 8 juni 2010 Postat 8 juni 2010 Åååå. Håller på och skriver en låt som skulle bli så jävla snygg om man fick på massa blås, massa stråkar, massa vibrafon, massa mera!!!!!!
slejnard Postat 8 juni 2010 Postat 8 juni 2010 Jag lyssnar på Pretty Maids nya.. Ganska bra 😄 😎 Håller de på än de gamla rävarna 🙂 Nu ska jag iväg..herrå!
Fidden Postat 8 juni 2010 Postat 8 juni 2010 Fidden, jag ska alltså välja att lägga Add drums i Cubase Ess 4istället för i Add drums-mappen, för att slippa leta upp den efteråt? Det blir smidigast om man har alla vst-pluggar på samma ställe, men jag har märkt att olika pluggar föreslår olika mappar att lägga sig i. Vissa verkar vara byggda för cubase, för de vill lägga sig under nån steinberg-mapp, trots att de fungerar lika bra i vilken vst-host som helst. Andra verkar mer neutrala och vill lägga sig typ under programs/vstplugins. Att vissa pluggar vill ligga i en egen undermapp är dock helt i sin ordning. Det ska de få göra. Egentligen spelar det mindre roll, cubase kan säkert ha flera mappar med vst-pluggar på helt olika ställen på datorn, det kan iallafall reaper. Men om man lägger alla under samma huvudmapp, slipper man leta upp pluggarna när man installerat dem.
debatt Postat 8 juni 2010 Postat 8 juni 2010 Ska man auktorisera sin version av en plugin vid ominstallation av den? På deras site står jag redan auktoriserad med mina två nummer. Nu blir det ju nya nummer... snurrigt.
Overkill Postat 8 juni 2010 Postat 8 juni 2010 Ibland undrar jag hur folk tänker när dom lägger till folk på facebook.
debatt Postat 8 juni 2010 Postat 8 juni 2010 Läste nyss låt som "idiot"... Tråden "Vilken idiot lyssnar du på just nu", märkligt...
Dingbats Postat 8 juni 2010 Postat 8 juni 2010 Ibland undrar jag hur folk tänker när dom lägger till folk på facebook. Jag är rätt pepp på att ta bort en massa folk från gymnasiet och sådär, men det skulle se så lame ut att ha 12 kompisar.
Dingbats Postat 8 juni 2010 Postat 8 juni 2010 Jag vill knarka! Jag är ju fan tjugo bast, det är dags nu.
Recommended Posts