Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2010 del 3


SadamJR

Recommended Posts

När? Var? Hur? Varför?

Vet inte.

Mah...men om det finns intresse så vore det kul att ses! Och om man gör det i en symbios med en spelning som kanske kan kallas "längsta giget" så vore ju ni ett fint crew?! Å även få med Håkan "69" Nilsson så blir det klockrent! Ni är ju duktiga hela bunten! 😊

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Mah...men om det finns intresse så vore det kul att ses! Och om man gör det i en symbios med en spelning som kanske kan kallas "längsta giget" så vore ju ni ett fint crew?! Å även få med Håkan "69" Nilsson så blir det klockrent! Ni är ju duktiga hela bunten! 😊

😊

Link to comment
Dela på andra sajter

I samband med spelning vore roligt. Fast problematiskt med tanke på våra olika musikstilar och min generella ovilja att engagera mig i andra människors favoritgenrer. Jag jag mig mig mitt mitt. Nej men det vore kul.

..ellerså gör vi nån slags workshop där vi hyr en lokal där vi kan supa och visa upp grejer och snacka komposition, arr, mix

whatever

...och så käkar vi gott och super skallen av oss

😕

Link to comment
Dela på andra sajter

..ellerså gör vi nån slags workshop där vi hyr en lokal där vi kan supa och visa upp grejer och snacka komposition, arr, mix

whatever

...och så käkar vi gott och super skallen av oss

😕

Japp! -jag e på ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Låt oss säga att jag hyr en lokal med direkt tillgång till en resturang, säg ett hotell i Hemavan t.ex, så får den som anmäler sig betala en viss peng för mat dricka övernattning och en del av hyra.

Hur låter det?

Hemavan e kanske dåligt exempel rent geografiskt men nånstans iallafall?

😕

Redigerat av Neosus
Link to comment
Dela på andra sajter

Låt oss säga att jag hyr en lokal med direkt tillgång till en resturang, säg ett hotell i Hemavan t.ex, så får den som anmäler sig betala en viss peng för mat dricka övernattning och en del av hyra.

Hur låter det?

Hemavan e kanske dåligt exempel rent geografiskt men nånstans iallafall?

😕

Jag är på! 😮 åsså fortsätter ni upp till boin! ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...