SadamJR Postat 22 juni 2010 Trådstartare Postat 22 juni 2010 Ska på fest imorgon men vill verkligen inte. Fack. Just say no.
SadamJR Postat 22 juni 2010 Trådstartare Postat 22 juni 2010 Två klockor? 🙂 Det hade gyllenhammar oxå på sin tid, men jag har aldrig sett nåt foto på honom med en näve i skrevet.
Overkill Postat 22 juni 2010 Postat 22 juni 2010 Just say no. Känns som att det inte riktigt går. Sitter och försöker komma på ursäkter men går sådär. Hemsk människa man är.
Dingbats Postat 22 juni 2010 Postat 22 juni 2010 Jag vill göra ett dialekttest! Håll handen framför munnen och säga "yppa". Hur många vindpuffar känner ni och är den ena större än den andra?
SadamJR Postat 22 juni 2010 Trådstartare Postat 22 juni 2010 Tipset går asbra.Sydafrika vann ju. Håller du fortfarande på frankrike?
SadamJR Postat 22 juni 2010 Trådstartare Postat 22 juni 2010 Jag vill göra ett dialekttest! Håll handen framför munnen och säga "yppa". Hur många vindpuffar känner ni och är den ena större än den andra? Skumt.
debatt Postat 22 juni 2010 Postat 22 juni 2010 Håller du fortfarande på frankrike? Nej, det var ju roligt för Sydafrika att de vann. Dumt på den felaktiga utvisningen dock. Den hade jag rätt emellertid. Jag tycker huvuddomarna har varit sisådär i VM - det är varierande kvalitet på dem. Andredomarna har däremot varit helt fantastiskt lysande. Inte många offsidebedömningar som gått fel. 😄
debatt Postat 22 juni 2010 Postat 22 juni 2010 Jag vill göra ett dialekttest! Håll handen framför munnen och säga "yppa". Hur många vindpuffar känner ni och är den ena större än den andra? 2 stycken vindpuffar, där den första är kraftfullare än den andra. Dessutom pratar jag på så sätt att jag sällan gör puffar av p-ljud och liknande vokaler, varför jag egentligen inte skulle behöva puff-skydd. I exemplet är det vokalerna som puffar till det. 😄
debatt Postat 22 juni 2010 Postat 22 juni 2010 Varför uppdateras inte klockan i den specifika tråden "Jesus kom tillbaka igår"? Det gör den i alla andra trådar om ett inlägg tillkommer. 😄
SadamJR Postat 22 juni 2010 Trådstartare Postat 22 juni 2010 Svara på frågan. Inte förrän du säjer vart du vill komma med din skumma test.
Dingbats Postat 22 juni 2010 Postat 22 juni 2010 2 stycken vindpuffar, där den första är kraftfullare än den andra.Dessutom pratar jag på så sätt att jag sällan gör puffar av p-ljud och liknande vokaler, varför jag egentligen inte skulle behöva puff-skydd. I exemplet är det vokalerna som puffar till det. 😄 Kalaspuffar då?
Dingbats Postat 22 juni 2010 Postat 22 juni 2010 Inte förrän du säjer vart du vill komma med din skumma test. Fördriva tiden.
slejnard Postat 22 juni 2010 Postat 22 juni 2010 Jag vill göra ett dialekttest! Håll handen framför munnen och säga "yppa". Hur många vindpuffar känner ni och är den ena större än den andra? 2 "Pa" större än Y. Och lite varmare.
slejnard Postat 22 juni 2010 Postat 22 juni 2010 Ska på fest imorgon men vill verkligen inte. Fack. Säg att du är sjuk eller nåt om du inte vill dit.
debatt Postat 22 juni 2010 Postat 22 juni 2010 Säg att du är sjuk eller nåt om du inte vill dit. Jag säger alltid som det är. Säg att du inte vill gå på deras dumma fest för du gillar inte människorna!
debatt Postat 22 juni 2010 Postat 22 juni 2010 2"Pa" större än Y. Och lite varmare. Hur pratar du?? 😄
Recommended Posts