Overkill Postat 4 augusti 2010 Postat 4 augusti 2010 Uj, ploppar snart trumhinnorna. No more hörlur for you! ujuj-tråden får ny inriktning
Pico Postat 4 augusti 2010 Postat 4 augusti 2010 (redigerat) ujuj-tråden får ny inriktning Hann tänka i de banorna jag med. 😄 Redigerat 4 augusti 2010 av Pico
Dingbats Postat 4 augusti 2010 Postat 4 augusti 2010 Fan vad gott det är med räkost. Vad stor fagott träden... kämde.
Neosus Postat 4 augusti 2010 Postat 4 augusti 2010 Jag hatar att vara social. Det sätter en konstig press på mig så att jag knappt vet vad jag ska göra.. Det blir total blackout i hjärnan. Det brukar gå bra med lite sprit i blodomloppet. 😑
Linus Postat 4 augusti 2010 Postat 4 augusti 2010 Jag skulle köpa den mest ergonomiska musen idag. Jag provade allt somm finns och det slutade med att Microsoft, Logitech m.fl fick spö av en gamer-mus! 😳 Den hade dessutom skönt glid och pekaren rörde sig otroligt exakt - men jag trodde aldrig jag skulle köpa en gamermus... The SteelSeries Ikari Laser mouse features programmable macros for RTS and MMO gamers and a high precision sensor suitable for FPS gamers.Ehmm. Men...jag spelar ju inte spel. Och den har massa programmerbara knappar som ändå bara är för Windows... Hjälp?! 😱
Linus Postat 4 augusti 2010 Postat 4 augusti 2010 Jag har slutat äta sötsaker. Jag har sänkt mitt intag av sötsaker. Så långt kunde jag sträcka mig. 😊😆
Memphis Postat 4 augusti 2010 Postat 4 augusti 2010 Mäh! Gardinerna jag köpte var en halvmeter för långa. Så nu släpar de i backen.. 😛 Tyckte de flesta jag tittade på hade samma längd så antog att det var en standard, men ack så fel man kunde ha. 😆
Pazo Postat 4 augusti 2010 Postat 4 augusti 2010 Dom är alltid för långa så man måste alltid klippa dem
Neosus Postat 4 augusti 2010 Postat 4 augusti 2010 Mina gardiner köpte jag för jag trodde det var dom långa.... men så var dom för korta ;PPpppPPppPPpP
Memphis Postat 4 augusti 2010 Postat 4 augusti 2010 (redigerat) Dom är alltid för långa så man måste alltid klippa dem men liksom, då måste man ju sy om fliken längst ner där tyngdpinnen ska ligga i..? 😕 Det är panelgardiner.. Redigerat 4 augusti 2010 av Memphis
Memphis Postat 4 augusti 2010 Postat 4 augusti 2010 Mina gardiner köpte jag för jag trodde det var dom långa.... men så var dom för korta ;PPpppPPppPPpP 😆
Recommended Posts