Jump to content
Annons

Dreadnought akustisk gitarrcase


Martin

Recommended Posts

Annons

Ok, ja det finns ju från Hiscox med både grön och röd insida.

Hojta till om du hittar ett case för short scale bass.

Såg ett för min Mustang Fenderbas, som hette Douglas, men det var 1 cm för kort.

Redigerat av debatt
Link to comment
Dela på andra sajter

Shipped it back the same say it arrived. The description makes it sound much better then it really is. The one I received was not boxed, it was wrapped in paper and arrived with small dents in the soft wood like substance it was constructed from. It had several tears in the tolex which may have occurred in shipping but frankly looked like poor quality control or they sent me a used case. The tolex appeared soft and not of sufficient quality for a musical instrument case. The interior looks nice in the photos but again it was substandard in quality and construction. The padding was poorly glued. If you need a good case, look elsewhere.

Guardians variant med smaragdgrön interiör.

Guardin Amazon com

Link to comment
Dela på andra sajter

måste gå att tänja ut den!!!

Exakt! Det var precis den jag hade sett, att beställas från USA.

Men den är ju 1 cm för kort.

Lutar väl åt att det måste bli ett Fender Mustang Bass case original från Thomann eller Ebay tids nog. 1832 SEK.

😉

Link to comment
Dela på andra sajter

nej...

http://www.thomann.de/se/skb18.htm

edit: fast när jag tänker efter, den här tråden är ganska förvirrande. men jag hittade iaf ett case tack vare den! så tack alla som deltog!

http://open.spotify.com/track/2jGfOCUOXBxrV63jlFVZMV

Ska du köpa DEN? Är inte den svart inuti? De har Deluxe-modeller som icke är svarta interiört. Eller är detta Deluxe-varianten.

Vill bara påpeka det innan ordern går iväg.

Och sedan lite Commodores på det!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...