Hannibaljann Posted January 12, 2005 Share Posted January 12, 2005 Tjenna, finns det mågon som kan tala om för mig hur man automatiserar i Cubase möjligtvis? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neko Posted January 12, 2005 Share Posted January 12, 2005 (edited) majkens sida har lite under kapitel. här och här Edited January 12, 2005 by Neko Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pluffo Posted January 12, 2005 Share Posted January 12, 2005 (edited) Eller så söker man. Edited January 12, 2005 by Pluffo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zando Posted January 13, 2005 Share Posted January 13, 2005 Eller så söker man. Här och Där! Link to comment Share on other sites More sharing options...
MusikMakaren Posted January 14, 2005 Share Posted January 14, 2005 När inget annat funkar brukar jag nedlåta mig till att läsa manualen... /Jan Olof Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pluffo Posted January 14, 2005 Share Posted January 14, 2005 När inget annat funkar brukar jag nedlåta mig till att läsa manualen... /Jan Olof amatör. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nanne Posted January 14, 2005 Share Posted January 14, 2005 Amatörer läser manualer när det felar. Experten har läst den innan han installerar programmet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pluffo Posted January 14, 2005 Share Posted January 14, 2005 Experten har läst den innan han installerar programmet. Boooring Link to comment Share on other sites More sharing options...
staf Posted January 15, 2005 Share Posted January 15, 2005 Tjenna, finns det mågon som kan tala om för mig hur man automatiserar i Cubase möjligtvis? Leta upp write/automations knappen, sedan hajjar du säkert resten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts