slejnard Postat 11 april 2010 Postat 11 april 2010 Kaffe utan grädde fint! 😉 fan om man skulle göra den ultimata bryggtråden som en rockvideo...vore grejer!
Overkill Postat 11 april 2010 Postat 11 april 2010 kom på torsdag för fan... the new kid hähähähäähähäh
SadamJR Postat 11 april 2010 Postat 11 april 2010 Jag dööööööööööör, usch för baksmälla. Nu får ni fixa film, coca cola, chips å dipp åt mig. Lite pronto tack! 😆 Undrar om det där bakis som dom gör reklam för är nåt bra. Annars kan du väl ta dej en återställare, det är ju bara söndag.
Neosus Postat 11 april 2010 Postat 11 april 2010 Lololololo, lololo, lololol, la la la la yaah! Trolololo la, la-la-la, la-la-la- Oh hahahaho! Hahaheheho! Hohohoheho! Hahahaheho! Lolololololololo, lololololololol, lololololololol, lololo LOL! *Ahhhhh! La-la-laaah! La la-laaah, laaah, la-la. Oh-ho-ho-ho-hoooooo! La, la-laaaah, lalala, lol, haha. Lolololo-lololo-lololo, oh-ho-ho-ho-ho! Lolololo-lololo-lololo, oh-ho-ho-ho hooooooooooooooooooooo!
Fidden Postat 11 april 2010 Trådstartare Postat 11 april 2010 nu hade det inte suttit fel med en falafel, ujujuj. haha, jaja... i linköping hade det funnits en husvagn som tillverkade falafel, men efter att ha smugit runt och undersökt verkar det inte finnas det här xD pft var fan är min falafel 😆 otroligt imponerande, jag har inget minne av att jag skrev det där och jag är fortfarande dödligt bakfull. ändå lyckades jag stava riktigt bra.
slejnard Postat 11 april 2010 Postat 11 april 2010 seriöst, vem spyr såhär dags? Inge Naning. Enormt längesen jag spydde i bakisstadiet. Tackla demonerna på kvällen efteråt är däremot jobbigt. Vakna upp med ett ryck var femte minut typ.
Overkill Postat 11 april 2010 Postat 11 april 2010 seriöst, vem spyr såhär dags? 😆 jag vaknade tio och kände att det kommer bli en dålig dag idag. men så somnade jag om vaknade halv ett och då mådde jag helt ok 😄
slejnard Postat 11 april 2010 Postat 11 april 2010 ...diska 😆 Finns ett berg här om du vill "träna" 😄
Dingbats Postat 11 april 2010 Postat 11 april 2010 Gerrard har inte gjort bra ifrån sig den här säsongen. Har hört rykten om att han har fått erbjudanden från Man City och Ajax också.
Recommended Posts