Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 13,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2020

• Neosus

1668

• Overkill

1613

• Memphis

1514

Postat
Jag dööööööööööör, usch för baksmälla. Nu får ni fixa film, coca cola, chips å dipp åt mig. Lite pronto tack! 😆

Undrar om det där bakis som dom gör reklam för är nåt bra. Annars kan du väl ta dej en återställare, det är ju bara söndag.

Postat
Lololololo, lololo, lololol, la la la la yaah! Trolololo la, la-la-la, la-la-la- Oh hahahaho! Hahaheheho! Hohohoheho! Hahahaheho! Lolololololololo, lololololololol, lololololololol, lololo LOL! *

Ahhhhh! La-la-laaah! La la-laaah, laaah, la-la. Oh-ho-ho-ho-hoooooo! La, la-laaaah, lalala, lol, haha. Lolololo-lololo-lololo, oh-ho-ho-ho-ho!

Lolololo-lololo-lololo, oh-ho-ho-ho hooooooooooooooooooooo!

Postat
nu hade det inte suttit fel med en falafel, ujujuj.
haha, jaja... i linköping hade det funnits en husvagn som tillverkade falafel, men efter att ha smugit runt och undersökt verkar det inte finnas det här xD
pft
var fan är min falafel 😆

otroligt imponerande, jag har inget minne av att jag skrev det där och jag är fortfarande dödligt bakfull. ändå lyckades jag stava riktigt bra.

Postat
seriöst, vem spyr såhär dags?

😆

jag vaknade tio och kände att det kommer bli en dålig dag idag. men så somnade jag om vaknade halv ett och då mådde jag helt ok 😄

Postat
Tack! 😆 Fick baksmällan att lätta något.

Så bra! :rolleyes:

Postat

Gerrard har inte gjort bra ifrån sig den här säsongen. Har hört rykten om att han har fått erbjudanden från Man City och Ajax också.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Senaste foruminläggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Just nu inloggade (Visa hela listan)

• Inga registrerade medlemmar är inloggade just nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.