Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 13,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2020

• Neosus

1668

• Overkill

1613

• Memphis

1514

Postat

Det slår mig ganska ofta att jag faktiskt ska lira på samma scen som jag såg Opeth lira på för bara något år sedan. För mig är det riktigt stort, och det ska bli riktigt jävla kul! 😄

Postat

Och imorgon är det 8 månader sen jag träffade min underbara flickvän! 😄 Jag måste komma på någon bra present, hmm... 😄

Postat
rock out with your cock out? 😄
Och imorgon är det 8 månader sen jag träffade min underbara flickvän! 😄 Jag måste komma på någon bra present, hmm... 😄

😄

Postat
En av sveriges ministrar kommenterade precis på en kompis status på facebook. Det ni!

Vem, måste du ju säga.

Jag gissar på Lena Adelsohn Liljeroth.

Postat
Imorgon kl 08.30 ska jag vara modell på nåt foto till nån sjukvårdstidning. Då kommer jag ha mer erfarenhet av modellande än hälften av alla påstådda "modeller" som posar på vimmelbilder.

Lustigt det här, du får alla möjliga erbjudande, översättning, modelljobb mm, och ändå verkar du så purken, varför?

Postat
Det skulle bli ganska så svettigt och brutalt sex, tror jag. 😄

JAGEPÅ! 😛

Tänkte föreslå nåt med blommor och choklad, men hummer är ju inte så dumt det heller. Är du den hummern?

drloop (oregistrerad)
Postat

Tebaks från Nice och Stockholm... trött.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Senaste foruminläggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.