Overkill Postat 15 maj 2010 Postat 15 maj 2010 i still run this thing like a dancehall queen i really don't want no hassle
debatt Postat 15 maj 2010 Postat 15 maj 2010 (redigerat) eh.. han e nog inte försäkrad.. förrutom hemförsäkran då... eftersom han fortfarande bor hemma? Vet inte. Då har han väl en försäkring genom skolan om han går i sådan. Det vanliga är väl tvärtom också att föräldrarna tecknar olycksfallsfärsäkring för barnen och sedan när man flyttar skiter man i det själv... Men det viktiga är väl inte det. Det viktiga är väl att han får rätt vård. Jag tycker han ska ta sig till Medical Center, Gruvgatan Högsbo. Där finns landets bästa kirurger. Se till att få kostnaden för en operation betald på något sätt. Kanske via Landstinget, FK eller så. De tar ju ut verkliga kostnaderna, förstår jag det som, efter vad jag hört. Redigerat 15 maj 2010 av debatt
debatt Postat 15 maj 2010 Postat 15 maj 2010 Låter som en underbar drog... "Effekterna är bland annat muntorrhet, rodnader, svettningar, illamående, hjärtklappning, dödsångest, hallucinationer, personlighetsförändringar. Symptomen uppkommer tre till sex timmar efter intag och går över på ett till två dygn." Ungefär samma effekt som TV4 med andra ord. Min reaktion på kortison och nsaid också för den delen. Fast du glömde några.
debatt Postat 15 maj 2010 Postat 15 maj 2010 Äre nån som vet hur länge konditoriet har öppet idag? 😑 Kl 13 är vanligast. Ähh... vaknade försent. Har du tur, till kl 14.
debatt Postat 15 maj 2010 Postat 15 maj 2010 😑 Hörde om en i andra hand som undrat var tanklocket fanns, när han var i affär'n och säljaren förklarade att man kunde koppla upp sig mot Internet och tanka hem musik och filmer...
debatt Postat 15 maj 2010 Postat 15 maj 2010 Det hade varit en äldre man. Alla dessa begrepp. *skorpa och thé*
SadamJR Postat 15 maj 2010 Postat 15 maj 2010 Min vänsterarm är så pajad så varje ny skada är en ren bonus.
debatt Postat 15 maj 2010 Postat 15 maj 2010 Min vänsterarm är så pajad så varje ny skada är en ren bonus. Tråkigt.
slejnard Postat 15 maj 2010 Postat 15 maj 2010 😑 😄 ... http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?...artikel=3698098 🙁
debatt Postat 15 maj 2010 Postat 15 maj 2010 Man kan lyssna på Nyheter, Sveriges Radio, på Nätet också ju. Tack för det! Har ni Twitter?
debatt Postat 15 maj 2010 Postat 15 maj 2010 Idag är det Milan-Juventus. Förr kunde det vara en riktig pangmatch!
debatt Postat 15 maj 2010 Postat 15 maj 2010 (redigerat) Kan man vara allergisk mot hampa? Jag är allergisk mot timotej och gräs. Såg nämligen en snygg jacka. Märkte att den var i hampa. Inte dyr heller. Redigerat 15 maj 2010 av debatt
Fidden Postat 15 maj 2010 Trådstartare Postat 15 maj 2010 då får man se upp för pundare som vill röka jackan.
debatt Postat 15 maj 2010 Postat 15 maj 2010 då får man se upp för pundare som vill röka jackan. Hehe... nä, men allvarligt, låter det som om jag kan vara allergisk mot ett sånt klädesplagg eftersom jag inte tål gräs och timotej. Tänkte köpa papper gjorda på fårspillning också.
Fidden Postat 15 maj 2010 Trådstartare Postat 15 maj 2010 Hehe... nä, men allvarligt, låter det som om jag kan vara allergisk mot ett sånt klädesplagg eftersom jag inte tål gräs och timotej.Tänkte köpa papper gjorda på fårspillning också. men vadå, är du allergisk mot själva gräset? gräspollen brukar det väl vara annars... Gräsfiber klarar du säkert av.
debatt Postat 15 maj 2010 Postat 15 maj 2010 men vadå, är du allergisk mot själva gräset? gräspollen brukar det väl vara annars... Gräsfiber klarar du säkert av. Ja, jag är allergisk mot gräs som torkar, som de inte plockar upp när de klippt gräsmattor utan bara låter ligga och torka och smula sönder. Det "dammet" som det till slut blir av det är jag starkt allergisk mot. Pollenallergi har jag inte.
Fidden Postat 15 maj 2010 Trådstartare Postat 15 maj 2010 Coolt. Eller snarare jobbigt. Du får ta med dig en vattensprayflaska och spraya på jackan om den blir för torr och börjar damma.
Recommended Posts