Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 13,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2020

• Neosus

1668

• Overkill

1613

• Memphis

1514

drloop (oregistrerad)
Postat

uts uts uts uts

Postat (redigerat)
eh.. han e nog inte försäkrad.. förrutom hemförsäkran då... eftersom han fortfarande bor hemma? Vet inte.

Då har han väl en försäkring genom skolan om han går i sådan.

Det vanliga är väl tvärtom också att föräldrarna tecknar olycksfallsfärsäkring för barnen och sedan när man flyttar skiter man i det själv...

Men det viktiga är väl inte det.

Det viktiga är väl att han får rätt vård.

Jag tycker han ska ta sig till Medical Center, Gruvgatan Högsbo.

Där finns landets bästa kirurger.

Se till att få kostnaden för en operation betald på något sätt.

Kanske via Landstinget, FK eller så.

De tar ju ut verkliga kostnaderna,

förstår jag det som, efter vad jag hört.

Redigerat av debatt
Postat
Låter som en underbar drog...

"Effekterna är bland annat muntorrhet, rodnader, svettningar, illamående, hjärtklappning, dödsångest, hallucinationer, personlighetsförändringar. Symptomen uppkommer tre till sex timmar efter intag och går över på ett till två dygn."

Ungefär samma effekt som TV4 med andra ord.

Min reaktion på kortison och nsaid också för den delen. Fast du glömde några.

Postat
Äre nån som vet hur länge konditoriet har öppet idag? 😑

Kl 13 är vanligast.

Ähh... vaknade försent.

Har du tur, till kl 14.

Postat
😑 Hörde om en i andra hand som undrat var tanklocket fanns, när han var i affär'n och säljaren förklarade att man kunde koppla upp sig mot Internet och tanka hem musik och filmer...
Postat (redigerat)

Kan man vara allergisk mot hampa?

Jag är allergisk mot timotej och gräs.

Såg nämligen en snygg jacka.

Märkte att den var i hampa.

Inte dyr heller.

Redigerat av debatt
Postat
då får man se upp för pundare som vill röka jackan.

Hehe... nä, men allvarligt, låter det som om jag kan vara allergisk mot ett sånt klädesplagg eftersom jag inte tål gräs och timotej.

Tänkte köpa papper gjorda på fårspillning också.

Postat
Hehe... nä, men allvarligt, låter det som om jag kan vara allergisk mot ett sånt klädesplagg eftersom jag inte tål gräs och timotej.

Tänkte köpa papper gjorda på fårspillning också.

men vadå, är du allergisk mot själva gräset? gräspollen brukar det väl vara annars... Gräsfiber klarar du säkert av.

Postat
men vadå, är du allergisk mot själva gräset? gräspollen brukar det väl vara annars... Gräsfiber klarar du säkert av.

Ja, jag är allergisk mot gräs som torkar, som de inte plockar upp när de klippt gräsmattor utan bara låter ligga och torka och smula sönder.

Det "dammet" som det till slut blir av det är jag starkt allergisk mot.

Pollenallergi har jag inte.

Postat

Coolt. Eller snarare jobbigt. Du får ta med dig en vattensprayflaska och spraya på jackan om den blir för torr och börjar damma.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.