Overkill Postat 5 maj 2010 Postat 5 maj 2010 Gick ut och tänkte plugga men blåste svinkallt så jag gick in igen.
Neosus Postat 5 maj 2010 Postat 5 maj 2010 Jag funderar på att gå ut men det blåser kallt ute tror jag 😎
Dingbats Postat 5 maj 2010 Postat 5 maj 2010 Likt svenska vet jag ärligt talat inte, vissa ord fattar man ju har samma ursprung men meningsbyggnad, användande av prepositioner, artiklar, etc är ganska olikt svenskan. Jo, fast de har ju till exempel V2-regel precis som vi (att man säger "idag äter jag" istf "idag jag äter") och lite andra grejer. Det är ju inte som norska, men om man jämför med typ bara franska eller spanska, som inte är så främmande heller, så är det ju likt svenska. Men a. Först ska jag lära mig franska ordentligt iaf.
Overkill Postat 5 maj 2010 Postat 5 maj 2010 Fan vad sjukt att David Fincher ska regissera amerikanska versionen av Millennium ändå.
Dingbats Postat 5 maj 2010 Postat 5 maj 2010 Ganska logiskt, med tanke på vad han gjort innan. Han är en månad äldre än min pappa.
Overkill Postat 5 maj 2010 Postat 5 maj 2010 Nja, det finns folk som är ännu närmare honom i ålder. 🙂😆
Dingbats Postat 5 maj 2010 Postat 5 maj 2010 Jag drömde att jag skulle skejta med mina gamla kompisar från högstadiet, men när vi kom fram dit vi skulle vara så kom jag på att jag inte hade någon bräda. Det var ju tråkigt.
Neosus Postat 5 maj 2010 Postat 5 maj 2010 tv-pejlarn plingade på min dörr nyss *FNISS* Jag sa att jag har ingen teve Och då sa han att enligt uppgift så har du en tv. Men så sa jag att jag har ingen tv och tänker inte betala någon avgift och då sa han "Hehe näe det har vi ju märkt.." och då sa jag att jag HAR INGEN TEVE OCH TÄNKER INTE BETALA NÅN AVGIFT ..så gick han 🙂
SadamJR Postat 5 maj 2010 Postat 5 maj 2010 ...och de e ju sant. Ja har ingen teve 🙂 Då slipper du i alla fall se kommisarie winter.
Neosus Postat 5 maj 2010 Postat 5 maj 2010 Då slipper du i alla fall se kommisarie winter. Honom ser jag på svtplay.se 🙂
Neosus Postat 5 maj 2010 Postat 5 maj 2010 Dom har inte koll på om man har teve eller inte helt enkelt. 🙂
Linus Postat 5 maj 2010 Postat 5 maj 2010 Ingen i Längsta som bor i Lund eller Malmö? (Är här nere tom lördag och känner för en IRL)
Overkill Postat 5 maj 2010 Postat 5 maj 2010 Ingen i Längsta som bor i Lund eller Malmö?(Är här nere tom lördag och känner för en IRL) Gote gör ju men han är MIA.
Recommended Posts