Dingbats Postat 3 maj 2010 Postat 3 maj 2010 Nu ska jag se på film och sen ska jag drömma nånting coolt.
debatt Postat 3 maj 2010 Postat 3 maj 2010 Jag spelar melodin över tänderna ofta när jag lyssnar på musik. 🙂 Liksom trycker ihop tänderna var för sig som om de var tangenter på ett piano. Kan inte hjälpa det typ. xD Trycker ihop tänderna?? Har du lösa tänder?
SadamJR Postat 4 maj 2010 Postat 4 maj 2010 Klardrömmar (lucid dreams för er anglosaxofiler) känns som fegisversionen av dödsknark. Kanske värt att öva upp. Har vi inte varit inne på det här förut?
SadamJR Postat 4 maj 2010 Postat 4 maj 2010 "och fina trådar under huden, fina trådar under huden, knutits till".
SadamJR Postat 4 maj 2010 Postat 4 maj 2010 KUCKELICKUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
Memphis Postat 4 maj 2010 Postat 4 maj 2010 Morrn! xD Äter grovt bröd me grillad pastrami, kaffe och en myssli med blåbär/hallon-filmjölk. 😱
Memphis Postat 4 maj 2010 Postat 4 maj 2010 KUCKELICKUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU! 😱😄😆
Dingbats Postat 4 maj 2010 Postat 4 maj 2010 KUCKELICKUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU! Jag och en sedemera drogliberal kompis kom på en lek tillsammans på mellanstadiet som hette kuckelikubing. Jag minns inte hur den gick till.
Dingbats Postat 4 maj 2010 Postat 4 maj 2010 "I natt jag drömde jag klistra tapeter, jag klistrade många hundratals meter, på morgonen vaknade jag dyster och däven, med klister på magen och penseln i näven"
Recommended Posts