Memphis Postat 1 maj 2010 Postat 1 maj 2010 (redigerat) erkänn att du gråtrunkade Mäh, det blev inte ens nån film. 😛 En polare som åker wakeboard(faktiskt sm-mästare 😮) ringde och frågade om jag hade nån musik som kunde passa en film de skulle göra. Så jag har jobbat under kvällen me att göra klart en ball låt jag började på för ett tag sedan. Pazo, du har hört lite på den, lyssna gärna hela. 😄 Your browser does not support the HTML5 audio tag Slutet blev röjj! Vad tycker ni? 😑 Redigerat 1 maj 2010 av Memphis
debatt Postat 1 maj 2010 Postat 1 maj 2010 Vilken väska Min väska. Den till kontaktlinstillbehören. Den är gammal.
slejnard Postat 1 maj 2010 Postat 1 maj 2010 lila och ibland blå..den lite mindre modellen påse via bolaget
debatt Postat 1 maj 2010 Postat 1 maj 2010 Inte en enda bra film på tv ikväll. Har inte gjort nåt som vanligt.
SadamJR Postat 1 maj 2010 Postat 1 maj 2010 Hur gick det med gitarr SadamJr? Avvaktar. Men nu har jag ju några förslag.
Memphis Postat 1 maj 2010 Postat 1 maj 2010 Var det ingen som gillade min låt eller bara ingen som orkade lyssna? 😄 Äter kaka och mjölk här, jävlar va farmor jag e! xD
debatt Postat 1 maj 2010 Postat 1 maj 2010 Jag ska lyssna nu då. Fattade det som att det var ämnat för Pazo bara...
Memphis Postat 1 maj 2010 Postat 1 maj 2010 (redigerat) aha, nä, bara förtydligade honom om att han redan hört en del av den men inte hela, bara liksom. 😄 Redigerat 1 maj 2010 av Memphis
debatt Postat 1 maj 2010 Postat 1 maj 2010 Jag blev positivt överraskad. Känns som ett bra uppbyggt stycke. Den växer och blir bättre och bättre. Kan se den framför mig framförd av symfoniorkester där violinsektionen ensamt tar hand om absoluta slutfasen. 😄
Memphis Postat 1 maj 2010 Postat 1 maj 2010 (redigerat) Jag blev positivt överraskad. Känns som ett bra uppbyggt stycke. Den växer och blir bättre och bättre. Kan se den framför mig framförd av symfoniorkester där violinsektionen ensamt tar hand om absoluta slutfasen. 🙂 🙂😄 Gött o höra!! tack och tackar för lyssning debatt. ☺️ Redigerat 1 maj 2010 av Memphis
Neosus Postat 1 maj 2010 Postat 1 maj 2010 Mäh, det blev inte ens nån film. 😛 En polare som åker wakeboard(faktiskt sm-mästare 😮) ringde och frågade om jag hade nån musik som kunde passa en film de skulle göra. Så jag har jobbat under kvällen me att göra klart en ball låt jag började på för ett tag sedan. Pazo, du har hört lite på den, lyssna gärna hela. 🙂 Your browser does not support the HTML5 audio tag Slutet blev röjj! Vad tycker ni? 😄 Jag skulle ha ändrat lite i notlängderna i själva kompet där så att det blir mera typ: baaaam bam baaaam baaaaam bam fattaru? ☺️ ...inte jag 🙂 Well done! 🥰
Memphis Postat 1 maj 2010 Postat 1 maj 2010 Jag skulle ha ändrat lite i notlängderna i själva kompet där så att det blir mera typ: baaaam bam baaaam baaaaam bam fattaru? 🙂 ...inte jag 😄 Well done! 🙂 Men det går ju typ exakt så. 🥰 Jag satt och pillade som tusan fram och tillbaka för att bestämma mig för en speciell baaam bam. 😮 Tack grahn!!! ☺️
debatt Postat 1 maj 2010 Postat 1 maj 2010 Ska bli intresserant att se om grannarna bredvid kommer att väcka mig inatt med prat.
debatt Postat 1 maj 2010 Postat 1 maj 2010 natteli natt Det gör du rätt i! Jag också! GOD NATT! Dingbats med.
Fidden Postat 2 maj 2010 Trådstartare Postat 2 maj 2010 IT'S ALL THE SAAAAME TO MEEEEEE, THERE'S NOTHING TO SEEEEEEEEE, GUUUUHUHUHUUUUU
Recommended Posts