Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 13,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2020

• Neosus

1668

• Overkill

1613

• Memphis

1514

Postat (redigerat)
erkänn att du gråtrunkade

Mäh, det blev inte ens nån film. 😛 En polare som åker wakeboard(faktiskt sm-mästare 😮) ringde och frågade om jag hade nån musik som kunde passa en film de skulle göra. Så jag har jobbat under kvällen me att göra klart en ball låt jag började på för ett tag sedan.

Pazo, du har hört lite på den, lyssna gärna hela. 😄

Slutet blev röjj! Vad tycker ni? 😑

Redigerat av Memphis
Postat

Var det ingen som gillade min låt eller bara ingen som orkade lyssna? 😄

Äter kaka och mjölk här, jävlar va farmor jag e! xD

Postat (redigerat)

aha, nä, bara förtydligade honom om att han redan hört en del av den men inte hela, bara liksom. 😄

Redigerat av Memphis
Postat

Jag blev positivt överraskad. Känns som ett bra uppbyggt stycke. Den växer och blir bättre och bättre. Kan se den framför mig framförd av symfoniorkester där violinsektionen ensamt tar hand om absoluta slutfasen.

😄

Postat (redigerat)
Jag blev positivt överraskad. Känns som ett bra uppbyggt stycke. Den växer och blir bättre och bättre. Kan se den framför mig framförd av symfoniorkester där violinsektionen ensamt tar hand om absoluta slutfasen.

🙂

🙂😄

Gött o höra!! tack och tackar för lyssning debatt. ☺️

Redigerat av Memphis
Postat
Mäh, det blev inte ens nån film. 😛 En polare som åker wakeboard(faktiskt sm-mästare 😮) ringde och frågade om jag hade nån musik som kunde passa en film de skulle göra. Så jag har jobbat under kvällen me att göra klart en ball låt jag började på för ett tag sedan.

Pazo, du har hört lite på den, lyssna gärna hela. 🙂

Slutet blev röjj! Vad tycker ni? 😄

Jag skulle ha ändrat lite i notlängderna i själva kompet där så att det blir mera typ:

baaaam bam baaaam baaaaam bam

fattaru? ☺️

...inte jag 🙂

Well done! 🥰

Postat
Jag skulle ha ändrat lite i notlängderna i själva kompet där så att det blir mera typ:

baaaam bam baaaam baaaaam bam

fattaru? 🙂

...inte jag 😄

Well done! 🙂

Men det går ju typ exakt så. 🥰 Jag satt och pillade som tusan fram och tillbaka för att bestämma mig för en speciell baaam bam. 😮

Tack grahn!!! ☺️

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.