debatt Postat 1 maj 2010 Postat 1 maj 2010 erkänn att du gråtrunkade Vad i hellskotta är det för nåt? 😛
debatt Postat 1 maj 2010 Postat 1 maj 2010 Jag brukar väl klippa mig en två ggr per år Hur kommer det sig då att du aldrig är långhårig? En sommar i 7:an hade jag inte klippt mig på hela sommaren. När jag kom tillbaka var håret nere på en tredjedel av ryggen. Värsta tjejen.
debatt Postat 1 maj 2010 Postat 1 maj 2010 Jag klippte mig i oktober senast. Varför narras alla just nu?
Fidden Postat 1 maj 2010 Trådstartare Postat 1 maj 2010 Vad blir det på torsdag då? möjligtvis ett inverterat "n".
Overkill Postat 1 maj 2010 Postat 1 maj 2010 Pazos kompis som var här igår skulle ragga på tjejer och skulle visa hur man gjorde. Så han öppnade helt enkelt fönstret ut mot gatan och ropade: "HALLÅ BRUDAR! Ska ni med på fest eller?" 😑
Overkill Postat 1 maj 2010 Postat 1 maj 2010 ta ett B och ett A# satmdigti så har du baiss 😑 Vet du vilken som är den bästa tonen då? Det är Hb... t 😄
Dingbats Postat 1 maj 2010 Postat 1 maj 2010 Pazos kompis som var här igår skulle ragga på tjejer och skulle visa hur man gjorde. Så han öppnade helt enkelt fönstret ut mot gatan och ropade: "HALLÅ BRUDAR! Ska ni med på fest eller?" 😑 Fick ni nå då?
Dingbats Postat 1 maj 2010 Postat 1 maj 2010 Vet du vilken som är den bästa tonen då? Det är Hb... t 😄 Ja, fast den är ju gay 😑
Neosus Postat 1 maj 2010 Postat 1 maj 2010 Vet du vilken som är den bästa tonen då? Det är Hb... t 😑 Humorn står som spöregn i backen ikväll... 😄
debatt Postat 1 maj 2010 Postat 1 maj 2010 Humorn står som spöregn i backen ikväll... 😑 Här har vi alltid sagt, "humorn står som spön i backen". Här ett som står på ett stenblock:
Recommended Posts