Jump to content
Annons

Bäst på mastring i Sverige?


derfkir

Recommended Posts

Annons
  • 9 månader senare...

Ingen som svarat på den här väldigt intressanta frågan? Jag kan svara med namnet på den som gjorde mig intresserad av mastering från första början, nämligen Peter Dahl (var verksam på Cutting Room, men jag tror att han har lämnat branschen sedan länge).

Vem som är bäst på att mastra elektronisk dansmusik? Namnet som spontant dyker upp är Henrik Johnson.

Link to comment
Dela på andra sajter

Joo det är en urdålig fråga!!! Som att fråga "vem bygger bästa bilarna som går fortast i kurvor" rolleyes.gif

Hahahahaha, 😄

Men egentligen är det ju ingen jättedålig fråga..

Bara kassa svar... Klart det finns många duktiga masterings tekniker.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tror generellt att människor som jobbar med mastring har bilar med bra kurvtagning och de har oftast uppgraderat sina fordon med en ny svängradie.

Appropå kurvtagning så gillar jag kurviga figurer och jag tar gärna i dem...

Link to comment
Dela på andra sajter

Okej att den här tråden spårade ur på rekordtid, men det gör inte så mycket. Gräver man upp en tråd som är ett år gammal och lyckas starta en diskussion i den har man ju helt klart lyckats ändå.

Dessutom kapar jag trådar själv ibland 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

mm ja?

det står "tycker" i mitt också... så det du nu gjorde var att upprepa det jag sa...?

Nä - det är ju du som raljerar fryntligt om dig o valle utan att ta frågan på allvar, som att inga svar är vettiga om det inte är vetenskapligt och i princip kan bevisas. Precis som du brukar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...