Jump to content
Annons

Åker iväg ett tag


Kringlan

Recommended Posts

Har vart lite frånvarande på forumet på sistone av flera olika anledningar. En är att min mick och bas har pajjat (det ska jag försöka åtgärda redan imorgon i och för sig) en annan anledning är att jag haft sjukt mycket inspiration(har skrivit 5 låtar nu på en vecka, och jag bara orkar inte spela in dom, så mycket arbete).

Den vettigaste anledningen är nog kanske den att jag under en längre tid har fixat och dolat och förberett saker eftersom jag ska åka iväg ett tag. Jag kommer åka till Tanzania den 27:e Januari och arbeta som vollontär där nere i 6 månader, minst. Jag ska arbeta som Engelska och Datalärare, samt utbilda i grundläggande filmteknik, filmredigering, digital ljudteknik och editering samt musik.

Jag skulle vilja ta tillfället i akt och tacka alla duktiga människor på detta forum, och alla ni som har gett mig ett gott skratt. Dom som kan ta åt sig speciellt är. Hammagrella, Demonicus, Björn, Hackeman, Andriod, Paz (hehehe), Maxmaxmax, Danny Cort, Dumb Dan, Neko och säkert många fler som jag inte kommer ihåg just nu(i vilken kategori får ni väl avgöra själva 😛

Ska försöka slänga ut några till alster för sågning innan jag åker iväg, och förhoppningsvis suga i mig lite mer kunskap. Jag kommer att föra blogg eller videodagbok över mitt görande där nere, och lägger adressen här senare för er som är intresserade.

Jag kommer i egenhet av datalärare ha möjlighet att besöka forumet nu och då, och vi får se ifall tillfällen ges därnere.

Men kort och gott, tack allihop för er hjälp och för att det, trots allt (läs nattvaktaren), är ett fint forum 😲

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Danny Cort (oregistrerad)

Tack själv!

Lycka till.

Du lär ju ha internet i afrika också, så du kan alltid fråga om hjälp därifrån också... 😉

Ps. Kan du fixa ett mbira till mig? DS

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack själv!

Lycka till.

Du lär ju ha internet i afrika också, så du kan alltid fråga om hjälp därifrån också... 😉

Ps. Kan du fixa ett mbira till mig? DS

Ja, jag lär nog posta några frågor här nu och då 😄

Ska se om jag kan fixa en sådan, hade tänkt att införskaffa en själv faktiskt 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kommer åka till Tanzania den 27:e Januari och arbeta som vollontär där nere i 6 månader, minst. Jag ska arbeta som Engelska och Datalärare, samt utbilda i grundläggande filmteknik, filmredigering, digital ljudteknik och editering samt musik.

Fan va kul! Känns nästan som du förverkligat en av MINA drömmar... önskar dig ALL lycka! 😉

Får man fråga vart du vänt dig för att få igenom detta?

Link to comment
Dela på andra sajter

Har vart lite frånvarande på forumet på sistone av flera olika anledningar. En är att min mick och bas har pajjat (det ska jag försöka åtgärda redan imorgon i och för sig) en annan anledning är att jag haft sjukt mycket inspiration(har skrivit 5 låtar nu på en vecka, och jag bara orkar inte spela in dom, så mycket arbete).

Den vettigaste anledningen är nog kanske den att jag under en längre tid har fixat och dolat och förberett saker eftersom jag ska åka iväg ett tag. Jag kommer åka till Tanzania den 27:e Januari och arbeta som vollontär där nere i 6 månader, minst. Jag ska arbeta som Engelska och Datalärare, samt utbilda i grundläggande filmteknik, filmredigering, digital ljudteknik och editering samt musik.

Jag skulle vilja ta tillfället i akt och tacka alla duktiga människor på detta forum, och alla ni som har gett mig ett gott skratt. Dom som kan ta åt sig speciellt är. Hammagrella, Demonicus, Björn, Hackeman, Andriod, Paz (hehehe), Maxmaxmax, Danny Cort, Dumb Dan, Neko och säkert många fler som jag inte kommer ihåg just nu(i vilken kategori får ni väl avgöra själva 😛

Ska försöka slänga ut några till alster för sågning innan jag åker iväg, och förhoppningsvis suga i mig lite mer kunskap. Jag kommer att föra blogg eller videodagbok över mitt görande där nere, och lägger adressen här senare för er som är intresserade.

Jag kommer i egenhet av datalärare ha möjlighet att besöka forumet nu och då, och vi får se ifall tillfällen ges därnere.

Men kort och gott, tack allihop för er hjälp och för att det, trots allt (läs nattvaktaren), är ett fint forum 😉

Nääääh Kringlan ska duh lämna mej helt ensam i Kall Sverige nu dååh?önskar dej lycka till i alla fall..Hör av dej när du kommer tebax...*kramar om*

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kommer åka till Tanzania den 27:e Januari och arbeta som vollontär där nere i 6 månader, minst. Jag ska arbeta som Engelska och Datalärare, samt utbilda i grundläggande filmteknik, filmredigering, digital ljudteknik och editering samt musik.

Fan va kul! Känns nästan som du förverkligat en av MINA drömmar... önskar dig ALL lycka! 😉

Får man fråga vart du vänt dig för att få igenom detta?

Det visade sig lite faktiskt att församlingen här har ett utbyte med en i tanzania.. och så hade en kille i skolan tanzania som projektarbete (han startade ett learningcenter i Moshi). Rätt seriös grej alltså.

Ja, jag hoppas kunna få en hel del musikalisk inspiration 😉

Och Midori vart har du vart nånstans? 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kommer åka till Tanzania den 27:e Januari och arbeta som vollontär där nere i 6 månader, minst. Jag ska arbeta som Engelska och Datalärare, samt utbilda i grundläggande filmteknik, filmredigering, digital ljudteknik och editering samt musik.

Fan va kul! Känns nästan som du förverkligat en av MINA drömmar... önskar dig ALL lycka! 🙂

Får man fråga vart du vänt dig för att få igenom detta?

Det visade sig lite faktiskt att församlingen här har ett utbyte med en i tanzania.. och så hade en kille i skolan tanzania som projektarbete (han startade ett learningcenter i Moshi). Rätt seriös grej alltså.

Ja, jag hoppas kunna få en hel del musikalisk inspiration :rolleyes:

Och Midori vart har du vart nånstans? 🙂

Midoori har varit liite över allt ett tag...Fast inte på nätet... 😉 ...Men nu är hon tillbax...juhe 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

fan vad jag är full!!!!!!!!!!!!!1

Ha ha ha, fan vad jag skrattade när jag läste ditt inlägg MG.. :rolleyes:🙂

Det är precis som på krogen. Ni vet, det sitter en kille två bord bort och kisar med ögonen mot er. Ni snackar om vilka utbildningar ni ångrar mest att ni inte gick, då ser ni i ögonvrån hur killen liksom tar sats, flinar upp sig och säger högt med gummisnoddsläppar: - JA HAR EN KATT SOM HETER MIA ! ! Åsså nickar han med eftertryck. Alla undrar häpet var han kom ifrån? Skadan är redan skedd, ni tittar på honom vilket är det mest förbjudna, han har er i sitt fyllevåld, han följer upp med - Är'e nån av er som kör vovlo? Någon skakar på huvudet och sen är det kört. Han kommer och sätter sig...aaaaarggghhhhh

Jag visste inte att samma fenomen fanns här på forumet, men....nu var det MG som med ett öga, gummiläppar och svampigt pekfinger mödosamt plitade ner bifogade odödliga rader: - Fan vad jag är full!!!!!!!!!1 Observera också att efter att han släppt capslock med vänster pekfinger, så hade höger pekfinger sådan fart att det inte gick att hejda, därav 1:an sist. Helt otroligt hur våra mänskliga fylldillen kan uppenbara sig i skriftlig form i ett virtuellt möte människor emellan.

Kul mG 🙂

Sorry Kringlan, detta vblev liksom OT i OT, men du vet redan att jag önskar dig lycka till. Skulle ha gjort dig sällskap om det inte varit för...ja du vet...bilskatten å allt de där... 🙁 Lycka till!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...