Jump to content
Annons

Samarbets partner sökes!Låt skrivare,producent och sång inom POP/HOUSE musik!


DJHOTLIPZZ

Recommended Posts

Annons
Jag är sångerska. Kan du berätta lite mera om vad samarbetet innebär? :-)

/Marie

Hej Marie,

jag är själv låtskrivare och producent och jag har Julia(sång/producer),Denis(bass/låtskrivare)Samsom(Manager/låtskrivare)Danny(Manager)

och vi vill ha flera som kan hjälpa till,vi vill bygga up en Poruduction team som gör HITS till oss själva och andra artister!!!Namnet på hela teamet är

DJHOTLIPZZ!!!

Hoppas det förklara en del!

Tack för intresse!

Mvh

Tino

Link to comment
Dela på andra sajter

Söker du en låtskirvare, producent och vocalist?

Hej Carle,

jag är själv låtskrivare och producent och jag har Julia(sång/producer),Denis(bass/låtskrivare)Samsom(Manager/låtskrivare)Danny(Manager)

och vi vill ha flera som kan hjälpa till,vi vill bygga up en Poruduction Team som gör HITS till oss själva och andra artister!!!Namnet på hela teamet är

DJHOTLIPZZ!!!

Hoppas det förklara en del!

Tack för intresse!

Mvh

Tino

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjena!

det låter intressant, då jag sj inte kommer vidare på min musik då jag varken har kontakter lr nåt liknande.

vore kul om du kunde berätta vidare på msn? John_Holmgren@live.se

jag är själv producent å har hållit på i ett par år nu.

visar självklart låtar via msn.

jag är själv låtskrivare och producent och jag har Julia(sång/producer),Denis(bass/låtskrivare)Samsom(Manager/låtskrivare)Danny(Manager)

och vi vill ha flera som kan hjälpa till,vi vill bygga up en Poruduction team som gör HITS till oss själva och andra artister!!!Namnet på hela teamet är

DJHOTLIPZZ!!!

Hoppas det förklara en del!

Tack för intresse!

Mvh

Tino

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjena!

det låter intressant, då jag sj inte kommer vidare på min musik då jag varken har kontakter lr nåt liknande.

vore kul om du kunde berätta vidare på msn? John_Holmgren@live.se

jag är själv producent å har hållit på i ett par år nu.

visar självklart låtar via msn.

Hej John vi kan väl get in touch här och brain stormer lite om music osv!

/Tino

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Carle,

jag är själv låtskrivare och producent och jag har Julia(sång/producer),Denis(bass/låtskrivare)Samsom(Manager/låtskrivare)Danny(Manager)

och vi vill ha flera som kan hjälpa till,vi vill bygga up en Poruduction Team som gör HITS till oss själva och andra artister!!!Namnet på hela teamet är

DJHOTLIPZZ!!!

Hoppas det förklara en del!

Tack för intresse!

Mvh

Tino

Jag vet inte om det är bara jag men det låter inte så seriöst eftersom du skrev exakt samma svar till två stycken, kopiera och klistra in.. Namnet lät ju ganska b också men men..

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag vet inte om det är bara jag men det låter inte så seriöst eftersom du skrev exakt samma svar till två stycken, kopiera och klistra in.. Namnet lät ju ganska b också men men..

Hej sorry att det känns så, men jag vill vara säkert att jag inte ger olika info till folk,så jag försöka använda samma grund info till alla och sen kanske blir lite mera personlig när folk svara och vill ha more info.

Men tack för tipset jag ska anstränga mig att vara mera personlig från början.

Som sagt är du intresserad att vara med och göra HITS du är mera än Welcome,du få gärna kommer med förslag till namnet också 😛 !

Målet är att ha en MUSIC PRODUCTION TEAM som collaboarate på olika nivåer!!

So my friend feel free!!

/Tino

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag vet inte om det är bara jag men det låter inte så seriöst eftersom du skrev exakt samma svar till två stycken, kopiera och klistra in.. Namnet lät ju ganska b också men men..

jag glömde att säga..du gör bra musik...var inne i din myspace!!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bara namnet "DJHOTLIPZZ" förstörde hela intresset, tyvärr.

Hej Thesyndrome,(cool name by the way)

själva namnet är det som är poäng med det hela,man måste väl ha roligt och själv distans

när det gälla partymusik...hela concept är att göra floorfillers med glimten i ögat...det ska inte

vara stel och tråkigt seriös..därför tycker jag DJHOTLIPZZ låtar som FUN and smiles to the BANK,we hope!!!!!

Det är bara musik..inte NASA....

Tack för din åsikt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej sorry att det känns så, men jag vill vara säkert att jag inte ger olika info till folk,så jag försöka använda samma grund info till alla och sen kanske blir lite mera personlig när folk svara och vill ha more info.

Men tack för tipset jag ska anstränga mig att vara mera personlig från början.

Som sagt är du intresserad att vara med och göra HITS du är mera än Welcome,du få gärna kommer med förslag till namnet också 🙂 !

Målet är att ha en MUSIC PRODUCTION TEAM som collaboarate på olika nivåer!!

So my friend feel free!!

/Tino

Jo det kan ju bli ganska mycket o hålla reda på om man har kontakt med flera personer men ändå, tycker det ser bättre ut. Vad använder ni för program o så då?

jag glömde att säga..du gör bra musik...var inne i din myspace!!!!

Tackar 🙂 men du skrev Pop/House min musikstil passar väl inte in hos er då? Har ju aldrig gjort något av dem 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Samarbets partner sökes!!Låt skrivare,producent och sång inom POP/HOUSE musik!!!

Hej hej, är absolut intresserad, dock är jag väl mer pop/rock/r&b/soul-inriktad, men jag är väl hyffsat versatile tror jag. 😛 Redo för nya utmaningar! 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej hej, är absolut intresserad, dock är jag väl mer pop/rock/r&b/soul-inriktad, men jag är väl hyffsat versatile tror jag. 😛 Redo för nya utmaningar! 😆

Hej Weeazel,

ingen fara,vi behöver en som kör det du gör.

Kan man höra?

/Tino

Link to comment
Dela på andra sajter

Finns det material som man kan lyssna på? Det skulle vara lättare att veta om man kan bidra med någonting då.

Hej Woolie,

här är länken :

1.www.myspace.com/djhotlipzz-mymusic

2.http://www.youtube.com/user/TheDJHOTLIPZZ

3.http://www.facebook.com/business/dashboard/#/pages/DJHOTLIPZZ/264640883599

Mvh/Tino

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Woolie,

här är länken :

1.www.myspace.com/djhotlipzz-mymusic

2.http://www.youtube.com/user/TheDJHOTLIPZZ

3.http://www.facebook.com/business/dashboard/#/pages/DJHOTLIPZZ/264640883599

Mvh/Tino

Hoppas att alla som dissade dig i den här tråden lyssnar...lät ju skitbra!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Weeazel,

ingen fara,vi behöver en som kör det du gör.

Kan man höra?

/Tino

Visst, har visserligen bara lite gamla halvt oseriösa acapellaklipp på datorn, men du lär ju ändå kunna höra om det finns något där du är intresserad av. 😑 Du har ingen mail jag kan skicka till? 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjena!

Är väldigt intresserad! Själv sysslar jag lite mer åt ja pop/rock hållet, även mycket akustiskt!

Skulle gärna vilja snacka mer på msn. PmA gärna!

Hej,

kul att du är nyfiken på oss,

här är adressen:

dj.hot.lipzz@live.se

Vi ses på msn!

/Tino

Link to comment
Dela på andra sajter

Visst, har visserligen bara lite gamla halvt oseriösa acapellaklipp på datorn, men du lär ju ändå kunna höra om det finns något där du är intresserad av. 😑 Du har ingen mail jag kan skicka till? 🙂

Tja,

skicka till :Dj.hot.lipzz@live.se

/Tino

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...