Jump to content
Annons

PSP sQuad


busse

Recommended Posts

Annons
DieHard (oregistrerad)

Sökfunktionen skulle förbättras under hösten. Om den har förbättrats så märks inte det. Fortfarande är det bästa använda google för att söka nåt här. Går dessutom mycket fortare. Jo jag har demat de pluggarna men inte riktigt i min smak. Men testa vill man ju alltid. Men ett bra pris om man vill ha några bra EQs och saknar det i sin pluggmapp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nån som har koll på vad som gäller om man köper en PSP plugg i 32-bit och man sen vill byta system till 64-bit? Måste man köpa en ny plugg då eller kan man ladda hem 64 bitarsversionen och sen använda samma nyckel till 64-bit pluggen som till 32-bit? Jag funderar på att byta till 64-bitars system lite längre fram i vår.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har testat dem och tycker att de är bra. Helt klart att jämföra med uad:s nevepluggar. Vissa gillar dem bättre, andra inte. Hur som helst är det högkvalitativa pluggar. Så är du ute efter lättrattade pluggar som färgar ljudet, så slå till. Annars kan jag varmt rekommendera Stillwells 1973 eller vibe eq, dessa gillar jag ännu bättre.

/Jon

Redigerat av Yllet
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...