Dingbats Postat 29 mars 2010 Postat 29 mars 2010 Installerade Greasemonkey! Ingen mer facebookreklam!
Dingbats Postat 29 mars 2010 Postat 29 mars 2010 När jag får mina pengar av dansken kommer jag ha 12000 kr på kontot 😄
Fidden Postat 29 mars 2010 Postat 29 mars 2010 Vad är dina arbetsuppgifter egentligen? de kommer bli att rena syntetiserat DNA med hjälp av olika laborativa metoder. HPLC och gelfiltrering och sånt. eller ja alltså, spruta vätska med väldigt exakta "vattenpistoler".
Dingbats Postat 29 mars 2010 Postat 29 mars 2010 de kommer bli att rena syntetiserat DNA med hjälp av olika laborativa metoder. HPLC och gelfiltrering och sånt. eller ja alltså, spruta vätska med väldigt exakta "vattenpistoler". Alla pojkars dröm 😄
Dingbats Postat 29 mars 2010 Postat 29 mars 2010 Var ut igår på krogen och stötte på min flickvän, ströp hennes killkompis för jag var svartsjuk och sedan strulade jag med en annan brud framför hennes polare. Hon vägrar svara när jag ringer, jag vill bara ordna upp allt.. men hon verkar va riktigt sur. Köpte ett påskägg till henne idag och tänker köpa en ros imon o försöka fixa detta. Har ni några andra tips? Att jag är cp det vet jag redan så det behöver vi inte gå in på.. 😱
debatt Postat 29 mars 2010 Postat 29 mars 2010 Nu är det sex dagar sedan jag beställde en bok från Ad Libris. Fortfarande har de inte skickat iväg den. Trots att de haft den inne hela tiden. Förklara.
Fidden Postat 29 mars 2010 Postat 29 mars 2010 mjölk ägg knäckebröd cashewnötter, naturella det var nog allt... ska egentligen handla till ett storkok också, men orkar inte. tar det nästa gång.
slejnard Postat 29 mars 2010 Postat 29 mars 2010 badgosse! först spola upp vattnet kasta sopor under tiden
Overkill Postat 29 mars 2010 Postat 29 mars 2010 Föga förvånande kanske så blev det falafel här, med bulgur, en halv burk kikärter och gogreens salsa med tomat, kidneybönor och majs. 😱
debatt Postat 29 mars 2010 Postat 29 mars 2010 Föga förvånande kanske så blev det falafel här, med bulgur, en halv burk kikärter och gogreens salsa med tomat, kidneybönor och majs. 😱 Jag ska äta dö gris.
Recommended Posts