Jump to content
Annons

den 5:e (och sista) studioforum punkfestivalen


sixties

Recommended Posts

Annons
  • Svar 102
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

De spelade ju i Malmö i onsdags (och i Gbg i torsdags). 😕

För att muntra upp dig kan jag meddela att du kan se Cock Sparrer i Köpenhamn i februari. 🙂

Sparrer spelar även i Stockholm 10 april, support är inga minde än Agent Bulldogg!

Grymt användarnamn föresten;)

Link to comment
Dela på andra sajter

De spelade ju i Malmö i onsdags (och i Gbg i torsdags). 😏

För att muntra upp dig kan jag meddela att du kan se Cock Sparrer i Köpenhamn i februari. 😆

Och det säger du nu .... 😆

(för att muntra upp)

Cheers!

Link to comment
Dela på andra sajter

då är det dax att slut mixa och skicka in din låt (om du inte redan gjort det) de kommer väl upp nångång efter 16.00 i morgon (måndag) så se till att bidraget kommer innan dess eller pm:a om det är nästan klart så kan jag dröja lite efter det också.

väntar själv på sång hjälp så jag hoppas den kommer i dag annars får jag ställa mig i kväll och göra så gott jag kan.

Link to comment
Dela på andra sajter

nu fattas det bara ett bidrag (oioioi) som jag vet ska komma in och ev. om det är nått mer så då ska vi nog kunna lägga upp allt i morgon kväll.

Link to comment
Dela på andra sajter

nu fattas det bara ett bidrag (oioioi) som jag vet ska komma in och ev. om det är nått mer så då ska vi nog kunna lägga upp allt i morgon kväll.

Jag fick sångspåret för en liten stund sedan. Ska snart sätta ihop allt, fast först ska jag hänga tvätt samt lugna mina nerver med öl!

Mixa och mastra vet jag ändå inte hur man gör...

Link to comment
Dela på andra sajter

det låter bra. jag väntade till 22.30 men det kom ingen sång till min låt så det var bara att ställa sig framför micen själv. 😆

släger upp låtarna under kvällen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...