Jump to content
Annons

Förslag på nya forum


wonderboy

Recommended Posts

Annons
  • Svar 64
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Störigt!

Jag har tagit bort er, alla tre - så får vi se...

Jag ska kanske göra en ominstallation av forumet och se om det hjälper. Det verkar definitivt inte vara pålitligt just nu i alla fall.

Jag måste begära nytt lösenord själv varje gång jag försöker logga in (har aldrig behövts tidigare), så något knas är det med det hela... 🙂

Jag testar att göra en backup på allt och sedan installera om från scratch. Förhoppningsvis kan jag hinna med det i kväll - men annars får det bli i morgon kväll...

Link to comment
Dela på andra sajter

Störigt!

Jag har tagit bort er, alla tre - så får vi se...

Jag ska kanske göra en ominstallation av forumet och se om det hjälper. Det verkar definitivt inte vara pålitligt just nu i alla fall.

Jag måste begära nytt lösenord själv varje gång jag försöker logga in (har aldrig behövts tidigare), så något knas är det med det hela... 😉

Jag testar att göra en backup på allt och sedan installera om från scratch. Förhoppningsvis kan jag hinna med det i kväll - men annars får det bli i morgon kväll...

Låter som nåt fel i databasen. Går det inte bygga om den på nåt smidigt sätt bara?

Link to comment
Dela på andra sajter

Testa gärna nu igen. Jag har testat lite olika funktioner, med analys och reparation - och det verkar fungera nu, så var snälla och testa och se om det är ok från er sida också...

Link to comment
Dela på andra sajter

God fortsättning!

Jag tycker att vi kan vänta lite och se hur det utvecklar sig. Blir det stort intresse, så kan det vara befogat att dela upp mer...

Är det många tycker att det redan nu är bättre med fler kategorier, så hojta till. Det kan ju kanske gå att övertala mig... 😄

Jag anmäler mig idag. Det viktigaste är ju att skriva låtar. Anledningen till att man hänger här är ju för att försöka presentera låtarna för omvärlden i någon form 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Skit också! 😏

Då har inte de underhållsåtgärder jag hittade gjort någon skillnad.

Jag gör en ominstallation i kväll i stället, så ska det väl fungera sedan... 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Olsberg, hallå?! Snälla, tyck något! Lägg fram hur Du ser på saken. Det skulle kanske på ett alldeles förträffligt sätt förklara varför dessa forum inte bör vara med. Det skulle vara kul att höra vad ledningen tycker! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är i princip färdig med mitt försök och allt verkar fungera så här långt, men jag vill göra lite mer tester på egen hand innan jag aktiverar det. På måndag drar jag igång mitt recensionsforum igen, så håller vi tummarna. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Hm, jag kunde inte svara på robertus inlägg under mitt nick...det fick bli "gäst"... 😎 . Fick besked om att det redan var taget 🙁 ...

Du försökte kanske registrera dig medan det var något strul...?

Du har samma nick som i detta forumet, eller? Jag kollade och det ser ut som om ditt nick är aktiverat, så du borde kunna logga in.

Har du registrerat dig medan det var någon knas med servern, så kan det ha blivit fel på något sätt i databasen, så att du behöver registrera dig igen. I så fall måste jag radera dig först.

Prova att logga in och se om det funkar. Gör det inte det, så hojta till via PM - så raderar jag användaren och du får göra om registreringen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Olsberg, hallå?! Snälla, tyck något! Lägg fram hur Du ser på saken. Det skulle kanske på ett alldeles förträffligt sätt förklara varför dessa forum inte bör vara med. Det skulle vara kul att höra vad ledningen tycker! 😄

Hej alla, jag har inte sett denna tråd förrän Android (EDIT: och Wonderboy!) påpekade att den fanns (för övrigt en mycket bra idé att göra om ni vill vara säkra på att vi ska se det). Min låtsasfar har gått bort och begravts så jag har inte varit inne och lusläst alla trådar på forumet de sista veckorna.

Med risk för att trampa Claes på tårna (han verkar sannerligen ha kämpat med att få upp ett samarbetsforum av tråden att döma) så låter ju idén klockren. Jag hoppas inte du, Claes, tar illa upp om vi uppfyller medlemmarnas önskan även här? 😉

Jag tittar på det med en gång!

Redigerat av Olsberg
Link to comment
Dela på andra sajter

Ingen mening att vänta, nya kategorin "Låtskriveri" ligger i Forumöversikten. Förutom Samarbeten, flyttade jag även över Demoinspelningar och Studiofestival dit.

Är det någon som stöter på trådar som har med samarbeten att göra, skicka gärna ett PM innehållandes adressen till mig - så flyttar jag tråden dit.

Link to comment
Dela på andra sajter

maxmaxmax (oregistrerad)
Ingen mening att vänta, nya kategorin "Låtskriveri" ligger i Forumöversikten. Förutom Samarbeten, flyttade jag även över Demoinspelningar och Studiofestival dit.

Är det någon som stöter på trådar som har med samarbeten att göra, skicka gärna ett PM innehållandes adressen till mig - så flyttar jag tråden dit.

bra, bra, bra!

Link to comment
Dela på andra sajter

Olsberg, hallå?! Snälla, tyck något! Lägg fram hur Du ser på saken. Det skulle kanske på ett alldeles förträffligt sätt förklara varför dessa forum inte bör vara med. Det skulle vara kul att höra vad ledningen tycker! 🙂

Hej alla, jag har inte sett denna tråd förrän Android påpekade att den fanns (för övrigt en mycket bra idé att göra om ni vill vara säkra på att vi ska se det). Min låtsasfar har gått bort och begravts så jag har inte varit inne och lusläst alla trådar på forumet de sista veckorna.

Med risk för att trampa Claes på tårna (han verkar sannerligen ha kämpat med att få upp ett samarbetsforum av tråden att döma) så låter ju idén klockren. Jag hoppas inte du, Claes, tar illa upp om vi uppfyller medlemmarnas önskan även här? 🙂

Jag tittar på det med en gång!

Jag har tåliga tår... 😉

Självklart är det ok att ha här också. Det är kanske dessutom lämpligare, eftersom det är ett större forum, där det förmodligen går snabbare att få svar.

Mitt lilla forum finns kvar också - om någon vill hålla till där, men det är ju främst tänkt för recensioner av prylar och program. 🙂

Skulle det visa sig att den nya avdelningen inte används, så tar jag kanske bort den så småningom - men recensioner är alltid lika välkomna där! 🙂

Det är ingen fara att jag har behövt lägga tid på det. Jag hade blivit tvungen att göra det ändå, eftersom något skumt hade hänt med databasen - så det klyddet hade jag fått oavsett vilket. Att jag försökte sätta upp en ny del i forumet gjorde bara att jag upptäckte problemen innan det gick helt åt skogen där... 😄

Redigerat av Claes
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...