Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2407

• Overkill

2102

• Fidden

1729

• Pico

1610

Postat mest i detta ämne

Postat
Sånnahära vintrar är kul!

Mindre kul är docka tt jag ska gå över till clara nu... fett kallt...

"docka tt" tog en stund att dechiffrera. 😕

drloop (oregistrerad)
Postat

Mutemath - Typical... tröttnar aldrig på den här låten.

Postat
Jag tog bombay på 10p, men sen vet jag inte om jag tog något mer öht.

Jag tog inte ens Bombay. 😄 Har inte sätt På såret på typ 10 år. 😕

Postat

fan vad jag ogillar när man klickar "like" på något älskvärt på fejsbook, trots att man knappt känner personen, och sen är det INGEN annan som like'ar det. Då känner jag mig som en stalker.

Postat

tycker det e störande att man inte kan logga in som dold på fejjan. rätt vad det e så börjar nån jobbig person chatta med en som man inte orkar tjöta med. 😕

Postat

jahopp. då får man möka sig till sängen eftersom jag ska te uddevalla rätt tidigt imorn o sälja min bil. herrå!

Postat

Jag tror jag har lagt på mig ett par millimeter FETT under hakan minsann! Eller så är det inbillning men jag tror inte det. Whatever. Försvinner väl sen i vår när jag börjar röra mer på mig.

Postat (redigerat)

fan, fastnade på youtube o kollade massa trailers på nya filmer. 😑

förresten så står jag inför ett stort dilemma. Jag vet inte om jag till nya lägenheten ska skaffa TV-kort till datorn och se TV på min 24" skärm eller köpa en gammal tjock TV som e större och som man också kan ha TV-spel till. Lite roligare när man har besök liksom, men bättre kvalité på datorskärmen.

I-lands problem. xD

Redigerat av Memphis
Postat
fan, fastnade på youtube o kollade massa trailers på nya filmer. 😑

förresten så står jag inför ett stort dilemma. Jag vet inte om jag till nya lägenheten ska skaffa TV-kort till datorn och se TV på min 24" skärm eller köpa en gammal tjock TV som e större och som man också kan ha TV-spel till. Lite roligare när man har besök liksom, men bättre kvalité på datorskärmen.

I-lands problem. xD

Skaffa en svartvit tolvtumstv.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.