Jump to content
Annons

Maximiliam


Maximiliam

Recommended Posts

Hallå där.

Jag har hängt rätt mycket här på forumet senaste månaden, och beslöt mig nu för att presentera mig!

Jag är 20 år gammal, studerade estetisk musik i Eskilstuna, min hemstad, men flyttade till Falun förra hösten för att studera Ljud- och Musikproduktion på Högskolan Dalarna. Detta innebär att jag nu är inne på det andra året.

Mitt huvudinstrument är trummor som jag spelat sedan jag var omkring 10. Började däremot inte spela seriöst förrän för ett par år sedan, utan tog endast lektioner som jag knappt ansträngde mig på. "Kan" även spela bas, piano, gitarr och övrigt slagverk (marimba/pukor/klockspel).

För tillfället lägger jag nästan all fritid på mitt band Limitbreak som igår lanserade bland annat hemsida och MySpace i samband med tidningsartikeln/intervjun efter att ha vunnit Demo 2009 Sörmland. Vi är även vidare i Dalarnas motsvarighet, Garagerocken.

Mitt mål är att i framtiden kunna försörja mig på att spela musik. I värsta fall får jag hålla på med musik på andra håll.

Om ni fortfarande känner att något är obesvarat, fråga gärna!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • 2 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...