Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat
var det bara jag som hellre hade det Àn nuvarande?

0b82.jpg

men ÀndÄ

Àr nÄgot mer Àn loggan andrat?

Postat
18 :- 😉

Loggan ser ut som vanligt igen. IgĂ„r sĂ„g den "bullig" och vĂ€lmĂ„ende ut. 🙂

För mig alternerar loggan mellan den gamla hederliga och den nya mest hela tiden. Ingen irriterande skillnad tycker jag, kÀnns bara lite frÀscht med uppfixning! Förhoppningsvis fixas vÀl sökfunktionen till i samma slÀng!

Postat
Àr nÄgot mer Àn loggan andrat?

ja jag har anvÀnt det gamla utseendet helt Ä hÄllet

men det finns inte kvar nu lÀngre

det Àr lÀngst ner till vÀnster en meny dÀr man kan byta skal

förut fanns det tvÄ skal - nu bara ett

som sagt ingen big deal

Staffan (oregistrerad)
Postat

Jag föredrar det gamla skalet. Det vore bra att ha kvar valmöjligheten sÄ fÄr var och en vÀlja sjÀlv efter tycke.

Postat

Hej, skalet togs bort igĂ„r helt enkelt för att jag inte hinner med at underhĂ„lla flera för nĂ€rvarande. Den lilla tid jag har över Ă„t forumet vill jag Ă€gna Ă„t den nya versionen sĂ„ att den kan landsĂ€ttas. Hoppas pĂ„ förstĂ„else, och ber samtidigt om ursĂ€kt för att jag inte var tydligare med det frĂ„n början. 😉

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Senaste foruminlĂ€ggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Just nu inloggade (Visa hela listan)

• Inga registrerade medlemmar Ă€r inloggade just nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.