Demonproducenten Postat 4 november 2009 Postat 4 november 2009 var det bara jag som hellre hade det Àn nuvarande? men ÀndÄ
ONSatan Postat 4 november 2009 Postat 4 november 2009 var det bara jag som hellre hade det Àn nuvarande? men ÀndÄ Àr nÄgot mer Àn loggan andrat?
laxlaxlax Postat 4 november 2009 Postat 4 november 2009 Sökrutan.. nja, vet inte vad mer. Mest en generell kÀnsla som som att man har tatt pÄ sig en vante ut och in. GÄr vÀl över.
slejnard Postat 4 november 2009 Postat 4 november 2009 18 :- đ Loggan ser ut som vanligt igen. IgĂ„r sĂ„g den "bullig" och vĂ€lmĂ„ende ut. đ
Fertan Postat 4 november 2009 Postat 4 november 2009 18 :- đLoggan ser ut som vanligt igen. IgĂ„r sĂ„g den "bullig" och vĂ€lmĂ„ende ut. đ För mig alternerar loggan mellan den gamla hederliga och den nya mest hela tiden. Ingen irriterande skillnad tycker jag, kĂ€nns bara lite frĂ€scht med uppfixning! Förhoppningsvis fixas vĂ€l sökfunktionen till i samma slĂ€ng!
Demonproducenten Postat 4 november 2009 TrÄdstartare Postat 4 november 2009 Àr nÄgot mer Àn loggan andrat? ja jag har anvÀnt det gamla utseendet helt Ä hÄllet men det finns inte kvar nu lÀngre det Àr lÀngst ner till vÀnster en meny dÀr man kan byta skal förut fanns det tvÄ skal - nu bara ett som sagt ingen big deal
Dingbats Postat 4 november 2009 Postat 4 november 2009 Jag stör mig ocksÄ lite pÄ det. Jag anvÀnde det gamla, jag tycker det var snyggare.
laxlaxlax Postat 4 november 2009 Postat 4 november 2009 dito. Men om alternativet Àr att dra sÄ stannar jag.
Staffan (oregistrerad) Postat 4 november 2009 Postat 4 november 2009 Jag föredrar det gamla skalet. Det vore bra att ha kvar valmöjligheten sÄ fÄr var och en vÀlja sjÀlv efter tycke.
Björn Olsberg Postat 4 november 2009 Postat 4 november 2009 Hej, skalet togs bort igĂ„r helt enkelt för att jag inte hinner med at underhĂ„lla flera för nĂ€rvarande. Den lilla tid jag har över Ă„t forumet vill jag Ă€gna Ă„t den nya versionen sĂ„ att den kan landsĂ€ttas. Hoppas pĂ„ förstĂ„else, och ber samtidigt om ursĂ€kt för att jag inte var tydligare med det frĂ„n början. đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.