Jump to content
Annons

Quadrafuzz i cubase 5


corliss

Recommended Posts

Hej kära forum. Min första post...

Jag har länge kört cubase sx 2 och frekvent använt quadrafuzz plugin. Idag uppdaterade jag operativsystemet (win 7) och passade också på att updatera till cubase 5. Men ack, ingen quadrafuzz! Därav: hur kan jag få quadrafuzz till cubase 5?

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

aa, jag tänkte också det men sedan lästa jag någonstans att det inte skulle funka. Men visst är det värt att testa lite jobbigt bara att installera cubase sx2... Skulle bli fruktansvärt tacksam om någon kunde posta en nedladdningslänk (har själv letat men inte hittat).

Link to comment
Dela på andra sajter

aa, jag tänkte också det men sedan lästa jag någonstans att det inte skulle funka. Men visst är det värt att testa lite jobbigt bara att installera cubase sx2... Skulle bli fruktansvärt tacksam om någon kunde posta en nedladdningslänk (har själv letat men inte hittat).

Elementärt min kära watson, den ligger på installations cd:n/dvd:n. Kommer inte ihåg exakt katalog nu men den finns där.

Nu kommer jag inte ihåg hur det var med 5:an, men den finns definitivt på 3:an och om jag inte missminner mig på 4:ans CD: också. Annars kan du lätt kopiera ifrån någon annans installation, det är bara DLL filen som behövs.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...