Jump to content
Annons

M-audio och Mackie, kompitabelt?


HoboRec

Recommended Posts

Jag har en M-audio controller och vill gärna ha några reglar till. Är det något som har koll på om mackies extender prylar fungerar ihop med m-audios? De går väl på samma typ av kommunikation med DAWen? Annars kanske man får byta hela systemet såsmåningom.

Spotify tips, Grace.Will.Fall – Second Album: http://open.spotify.com/album/3mztUOOC09Rtii3QyWiFWq

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
maart (oregistrerad)

tveksamt om om är kompatibla... Spontant känns det inte som dom kommunicerar med varandra. Om du vill ha fler reglar utan att spendera en massa pengar kan du kolla in Behringer BCF 2000. Många är tveksamma till saker det står Behringer på, även jag i vissa fall, men den här tycker jag dom har fått till riktigt bra. Funkar mot nästan alla DAWs

http://www.thomann.de/se/behringer_bcf_2000.htm

Link to comment
Dela på andra sajter

Anledningen till att jag hoppades på att de skulle funka ihop är att M-audio-bordet kommunicerar med DAWet på samma register, eller vad man ska kalla det för, som mackie.

Behringer har jag inget emot för det mesta... men jag är mer tveksam till att Behringer controllern skulle funka ihop med M-adio som en enhet än att Mackies utbyggnad skulle göra det.

Link to comment
Dela på andra sajter

maart (oregistrerad)
Behringer har jag inget emot för det mesta... men jag är mer tveksam till att Behringer controllern skulle funka ihop med M-adio som en enhet än att Mackies utbyggnad skulle göra det.

jag menade Behringern separat. du skrev ju om att byta ut hela systemet.... ursäkta att jag var otydlig.

Den (Behringern) har 8 reglar och vill man ha mer kan man koppla ihop fler.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...