Jump to content
Annons

Erfarenheter inför framtiden


hammagrella

Recommended Posts

maxmaxmax (oregistrerad)
Vill ni att jag ska vara lekledare för en speedfestival? 😳

I mån av tid får jag i så fall svara. Skulle däremot kanske hinna ställa upp med ett bidrag. kanske... Ingen annan som vill ansvara?

det är ju en speedfestival, klart lekledaren också ska få lite brått.

😉

oavsett innehåll, jag vill föranmäla mig själv.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 102
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • 3 veckor senare...

nu e jag klar med uppsatsen... hoppas jag. Så jag kanske kan ansvara för något om ni vågar ha mig som ansvarig. Däremot är jag osäker på om det webhotellet jag lånar av pepelogu (b-one) är kompis med en så kraftig trafik som den som var under förra festivalen. Därmed håller jag hellre i nån form av speedfestival, som kanske drar mindre folk... vad vet jag... 😆 Återkommer om detta efter vidare forskning.

Link to comment
Dela på andra sajter

nu e jag klar med uppsatsen... hoppas jag. Så jag kanske kan ansvara för något om ni vågar ha mig som ansvarig. Däremot är jag osäker på om det webhotellet jag lånar av pepelogu (b-one) är kompis med en så kraftig trafik som den som var under förra festivalen. Därmed håller jag hellre i nån form av speedfestival, som kanske drar mindre folk... vad vet jag... 😉  Återkommer om detta efter vidare forskning.

Jo visst, men är det inte vinnaren från tidigare tävling som ska arrangera denna? :rolleyes:(just a thought from me)

Link to comment
Dela på andra sajter

nu e jag klar med uppsatsen... hoppas jag. Så jag kanske kan ansvara för något om ni vågar ha mig som ansvarig. Däremot är jag osäker på om det webhotellet jag lånar av pepelogu (b-one) är kompis med en så kraftig trafik som den som var under förra festivalen. Därmed håller jag hellre i nån form av speedfestival, som kanske drar mindre folk... vad vet jag... 🙂  Återkommer om detta efter vidare forskning.

Jo visst, men är det inte vinnaren från tidigare tävling som ska arrangera denna? 😆(just a thought from me)

Det var väl en del som pekade åt mitt håll angående speedfestivalen, men som det nämnts tidigare i tråden, så jag ser nog hellre en riktig festival nu. Så det är väl bara att luta sig tillbaka och vänta på att tävlingen kommer upp? 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker FORTFARANDE att nästa grej

skall vara en symfoni för disharmonisk äggklyvare !

pichad till hillDur !

med tvättbräda ( grön! )

😄

Jag blir lika rädd varje gång någon snackar om den där äggklyvaren. 😆

Sorry Eggis,

allt för Konsten du vet...

Konsert av badrumsljud ??

😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...