Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

TÀnkte bara visa en rolig film nÀr ChainOfEvents Àr i skogen och har lite kul och djar, det Àr ju ett annat nytt sÀtt att anvÀnda dj utrustning pÄ. Vilket jag tror mÄnga kommer att följa hÀr nu inom en snar framtid.

---->

---<

FrÄga gÀrna frÄgor om den hÀr fimen eller vad som helst, har trÄkigt hÀr i skogen :rolleyes:

Annons
Postat

Ja, det Àr inte klokt va kul man kan ha med lite sprit. Var som helst! NÀr som helst!

Postat
Är det du? 😛

jaa han med linnet Ă€r ju jag dĂ„ 😛

Postat
Men inte hellpig va??? 😛

Skön video iaf! Min humor 😛

nee de Ă€r bara jag o killarna pĂ„ företaget, va bra att du tyckte den va kul dĂ„ 😛

Postat

Nej, det Àr inte jag... DJ:ande och dans Àr tyvÀrr inte en stor del av mitt liv, skulle man kunna sÀga.

Postat
det Àr ju ett annat nytt sÀtt att anvÀnda dj utrustning pÄ. Vilket jag tror mÄnga kommer att följa hÀr nu inom en snar framtid.

Say again? đŸ˜Č

Var Àr det nya sÀttet att anvÀnda dj-utrustning pÄ?

Förresten, definiera ordet skog.

Jag ser bara en villavÀgg och en liten trÀdgÄrd... kanske "skog" för den som aldrig varit bortom betongen?

Postat
Say again? 😄

Var Àr det nya sÀttet att anvÀnda dj-utrustning pÄ?

Förresten, definiera ordet skog.

Jag ser bara en villavÀgg och en liten trÀdgÄrd... kanske "skog" för den som aldrig varit bortom betongen?

du mÄste tolka de sjÀlv annars svarar du bara pÄ frÄgor med frÄgor..

Postat

MÄste sÀga att jag bÄde tyckte att det var roligt men ÀndÄ jÀvligt trÄkigt med vissa kommentarer hÀra..

Att generalisera ett stamp/rave/skogsfest med knark Àr rÀtt vÄgat dock, tycker jag..

Varför inte sÀga som det Àr och att klubbarna inne i stÀderna har mera dope Àn alla vÄra fester tillsammans..

Ja, detta Àr mina tankar om det. Och jag kan sÀga som jag sÀger eftersom att jag har arrangerat och hÄllt pÄ med stamp i flera Är..

Postat
MÄste sÀga att jag bÄde tyckte att det var roligt men ÀndÄ jÀvligt trÄkigt med vissa kommentarer hÀra..

Att generalisera ett stamp/rave/skogsfest med knark Àr rÀtt vÄgat dock, tycker jag..

Varför inte sÀga som det Àr och att klubbarna inne i stÀderna har mera dope Àn alla vÄra fester tillsammans..

Ja, detta Àr mina tankar om det. Och jag kan sÀga som jag sÀger eftersom att jag har arrangerat och hÄllt pÄ med stamp i flera Är..

TrÄkigt? Knark Àr inte trÄkigt.

Folk som gÄr pÄ dans utan att knarka Àr dÀremot ofta vÀldigt trÄkiga.

Postat (redigerat)

Àsch, sjÀlv tycker jag att de inte gör nÄt om man associerar knark med nÄgonting eftersom att knark gÄr att knyta tillsammans med vad som helst, klart de e roligare att laga mat eller stampa vindruvor om man har knarkat (dock Àr det ingenting jag sjÀlv provat eller tycker att nÄgon borde göra)

Redigerat av pet
  • 3 veckor senare...
Postat

Sjukt kul, jag skrattade nÀstan. Mest Ät den feta riggen ni hade.

Åk till skogen, ta lite LSD, lyssna pĂ„ musiken, sĂ„ ska du fĂ„ dig en upplevelse du sent glömmer. Och aldrig kommer fĂ„ med tre adhd-barn i din egen trĂ€dgĂ„rd.

• 1 mĂ„nad senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.