Jump to content
Annons

Hårdare attityd mot detta.


D Vibe

Recommended Posts

Annons

Att ni skulle lyckas vända det här till något perverst kunde man ju ge sig fan på 😳

Jag tycker att det är störande med en massda bilder i signaturen ( som t ex stora banners till hemsidor ). Dbd kommer dock undan med en hårsmån 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Dbd kommer dock undan med en hårsmån  🙂

Klarar sig med en hårsmån... hmm, så det är Dbd till vänster som INTE får huvudet avhugget av disketten och ojande springer därifrån....? 😆

Verkar som en av individerna har tagit bort sin stora bild från signaturen iallafall 😮

/Daniel

Link to comment
Dela på andra sajter

Dbd kommer dock undan med en hårsmån  😮

Klarar sig med en hårsmån... hmm, så det är Dbd till vänster som INTE får huvudet avhugget av disketten och ojande springer därifrån....? 😆

Japp, det är undertecknad! Den olycklige till höger är Dick-Yngwie, en framliden medlem av DBD som inte förstod farorna med Mac-datorer förrän det var för sent...

Link to comment
Dela på andra sajter

Dbd kommer dock undan med en hårsmån  🙂

Klarar sig med en hårsmån... hmm, så det är Dbd till vänster som INTE får huvudet avhugget av disketten och ojande springer därifrån....? 😆

Japp, det är undertecknad! Den olycklige till höger är Dick-Yngwie, en framliden medlem av DBD som inte förstod farorna med Mac-datorer förrän det var för sent...

Alltså jag FEThatar egentligen animerade banners o avatars, men den du har är bara så dj-vla kul! Får dispans any day. 😮

Link to comment
Dela på andra sajter

Syftade du på Erischs bild?

Det var iallafall hans bild som fick mig att reagera på att det borde finnas nån sorts restriktion mot det, och det finns det om man kollar i reglerna. Frågan är hur mkt de efterföljs? 😆

/Daniel

Link to comment
Dela på andra sajter

jag tycker att vissa borde fundera på osammanhängandes färgval och storleksvariationer när dom framställer sina signaturer.

///minus

Ooohfff.. Den tog hårt... inte. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

fara med mac-datorer? det vet jag inge om 😄

Åjo... Jag har själv flera gånger råkat dra disketten till papperskorgen av misstag, och fått en knivskarp diskett våldsamt skjuten i mitt mellangärde...

EDIT: Detta problemet var nog som störst på gamla Mac Performa 5200-modellerna där diskettenheten satt riktad snett uppåt, mot hjärtat.

Redigerat av dbd
Link to comment
Dela på andra sajter

fara med mac-datorer? det vet jag inge om 😄

Åjo... Jag har själv flera gånger råkat dra disketten till papperskorgen av misstag, och fått en knivskarp diskett våldsamt skjuten i mitt mellangärde...

EDIT: Detta problemet var nog som störst på gamla Mac Performa 5200-modellerna där diskettenheten satt riktad snett uppåt, mot hjärtat.

Ett annat problem var att användarna stoppade disketterna i det tomma facket nedanför diskettfacket... gång på gång! Så när man kom ut och sörvade burken låg där en hel hög med disketter inuti... 😄

På tal om det... ni vet väl vad som hände med Clippy? Det störiga hjälp-gemet som fick foten när Microsoft gick från Office 2000 till Office XP... 😄

http://mera.hacke.nu/files/Episode3-ClippyFacesFacts.swf

Link to comment
Dela på andra sajter

Ett annat problem var att användarna stoppade disketterna i det tomma facket nedanför diskettfacket... gång på gång! Så när man kom ut och sörvade burken låg där en hel hög med disketter inuti... 😎

På tal om det... ni vet väl vad som hände med Clippy? Det störiga hjälp-gemet som fick foten när Microsoft gick från Office 2000 till Office XP... 😉

http://mera.hacke.nu/files/Episode3-ClippyFacesFacts.swf

hahaha lol 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...