Pazo Postat 9 augusti 2009 Postat 9 augusti 2009 Baby your'e all that i want! when your'e lying here in my arms! Im finding it hard to believe! Were in heaven!!
debatt Postat 9 augusti 2009 Trådstartare Postat 9 augusti 2009 attans... varken forrest eller kenny vann 😠 Nej, men Svennis tränar ju lokalkonkurrenten och vann hemma med 5-0 i League Two iaf.
slejnard Postat 9 augusti 2009 Postat 9 augusti 2009 SPELA IN! När hinner du med sånt då? 🙂😠 Med tanke på dina milslånga inlägg... 🙂
debatt Postat 9 augusti 2009 Trådstartare Postat 9 augusti 2009 (redigerat) Slejje... jag skriver rätt fort... 😠 (bara för det kostade jag bara på mig att göra en teckensmiley - och inte hämta den från smileykartan som jag annars brukar). Pazo - jag spelar in EFTER jag fyllt kistan med tagliatelle med gorgonzolasås istället. Tror det blir bra för vakenheten vid bassträngarna. Redigerat 9 augusti 2009 av debatt
slejnard Postat 9 augusti 2009 Postat 9 augusti 2009 (redigerat) Okej...bara en liten svhysst pik där debatt 😠 edit: schyyst! juste..schysst...hur stavas det? ...juste? Redigerat 9 augusti 2009 av slejnard
debatt Postat 9 augusti 2009 Trådstartare Postat 9 augusti 2009 UFC? Det är sinnessjukt att glo på sånt!! Och kom inte dragandes med att de själva "valt" att hålla på med det... 😠
debatt Postat 9 augusti 2009 Trådstartare Postat 9 augusti 2009 Okej...bara en liten svhysst pik där debatt 😠 edit: schyyst! juste..schysst...hur stavas det? ...juste? Båda sätten är godtagbara. Behövde den piken, pika mig ofta, så jag får nåt gjort... 🙂
Recommended Posts