Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
drloop (oregistrerad)
Postat

Är det inte gratisuppdateringar till alla som redan köpt?

Postat

Jag hÄller mig till F 7, det kÀnns drygt att lÀra sig hitta runt i den dÀr versionen

Postat
Jag hÄller mig till F 7, det kÀnns drygt att lÀra sig hitta runt i den dÀr versionen

Den verkar mycket bÀttre, kolla bara alla buggar de har fixat föressten ^^

Har stött pĂ„ en del sjĂ€lv 🙁

Postat
Är det inte gratisuppdateringar till alla som redan köpt?

Ja, och det dÀr Àr en public beta.

Postat
LĂ„ter schysst! Men jag vĂ€ntar in den officiella versionen innan jag vĂ„gar mig pĂ„ att uppgradera. 😄

Det Àr nog smartast, det Àr ju ingen bugglista över de nya buggarna sÄ :rolleyes:

Postat

tankat den och provat. Men mest för att leka runt. Kommer köra pĂ„ version 8 seriöst. Ă€nda fram till 9an kommer. Men det Ă€r vĂ€ldigt mycket smarta smĂ„ grejer dom har slĂ€ngt in. Gillar det. Och det Ă€r grymt snyggt nĂ€r man tar en plugin frĂ„n browsern! gungar riktigt coolt 😛

föresten lÀste jag att version nio kommer 9/9/09 ain't that some shit? :rolleyes:

Postat
tankat den och provat. Men mest för att leka runt. Kommer köra pĂ„ version 8 seriöst. Ă€nda fram till 9an kommer. Men det Ă€r vĂ€ldigt mycket smarta smĂ„ grejer dom har slĂ€ngt in. Gillar det. Och det Ă€r grymt snyggt nĂ€r man tar en plugin frĂ„n browsern! gungar riktigt coolt 🙂

föresten lĂ€ste jag att version nio kommer 9/9/09 ain't that some shit? 😉

Och FL 12 blir förmodligen den sista :/

Postat
Tack för den Jesse 🙂! Ser bra ut!

SĂ„ lite sĂ„ 🙂

Postat

"Added multithreading to effects processing. "

- Äntligen nĂ„got som underlĂ€ttar mixnings och mastringsabetet lite grann 🙂

Postat
"Added multithreading to effects processing. "

- Äntligen nĂ„got som underlĂ€ttar mixnings och mastringsabetet lite grann 😆

Jo â˜ș som fan 😛

Postat
Jo â˜ș som fan 🙂

Inget kul att mixa nĂ€r man inte hör vad man gör 😛

Postat
Inget kul att mixa nĂ€r man inte hör vad man gör 😛

Haha nee. Det underlĂ€ttar ju att kunna lyssna inne i programmet ju... Jag Ă€r lite sugen pĂ„ en mac pro â˜ș

Postat
Fan, finns det nya versioner av detta barnprogram alltsĂ„? 😎😄

... Som passar lika seriösa mĂ€nniskor som du â˜ș

Postat
Fan, finns det nya versioner av detta barnprogram alltsĂ„? 🙂😕

lika barnprogram som du som orkar trycka dig in pÄ FL studio delen av forument och leta upp trÄden och orka skriva det du skrev...

Förresten sÄ funkar inte dina hemsidor. Men det kanske Àr sÄ riktigt pro's arbetar?

drloop (oregistrerad)
Postat
Förresten sÄ funkar inte dina hemsidor. Men det kanske Àr sÄ riktigt pro's arbetar?

Trumvirvel... 😕

Postat

BÄda trancers hemsidor funkar...

lika barnprogram som du som orkar trycka dig in pÄ FL studio delen av forument och leta upp trÄden och orka skriva det du skrev...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.