Jump to content
Annons

Kostnad för formgjutna in ear monitorer


Daniel H

Recommended Posts

  • 2 veckor senare...
Annons
Ungerfär vad kostar det att få ett par in ear monitrorer formgjutna efter öronen?

inear-hörlurar i guess?

Individuell propp för medhörning (t ex ShureE2-E5) 1040,00

det är på affären jag köpte mina öronproppar. men jag tror det kostar lite mer. eventuellt. har för mig att mitt pris inte stämde på några hundra.. men det är ju affär till affär. men det är väl runt där. fast jag vetefan om det är helt värt det ändå. har ett par shure SE210 som fungerar bra med originalgrejerna. det följer ju med svinmånga olika sorters storlekar/sorters alternativ att ha i öronen liksom.

http://img4.cherchons.com/7_4_15_9_889691s/Shure_SE210.jpeg

men har man pengar över så, ändå.

SM

Link to comment
Dela på andra sajter

Vår trummis berättade att han skaffade formgjutna hörselskydd från bellman och synfoni och skaffade lurar från beyerdynamic som passade perfekt i hålet för filtret. Kanske är något sådant du tänkt dig?

Kostanden är att du får kolla bellam och synfoni först, och sedan vad lurarna kostar.

MVH

Anders

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 5 månader senare...
Vår trummis berättade att han skaffade formgjutna hörselskydd från bellman och synfoni och skaffade lurar från beyerdynamic som passade perfekt i hålet för filtret. Kanske är något sådant du tänkt dig?

Kostanden är att du får kolla bellam och synfoni först, och sedan vad lurarna kostar.

MVH

Anders

Jag vet att det är en gammal tråd men kommer du ihåg eller kan du fråga kompisen vilka Beyer-lurar det va som passade till Bellmans gjutna lurar?

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...