Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat
hej Àr det nÄn som kÀnner till nÄn bra basplugg man kan anvÀnda sig av nÀr man linar basen

vad jag har förstÄtt Àr vÀl dom flesta gitarrpluggar Àven till för bas.. guitar rig har ju en bas-preset "avdelning".

Postat (redigerat)

Jag tycker det Àr sÄ lÀckert nÀr man rekommenderar en gitarrplugg för 3500+ SEK till nÄgon som frÄgar efter en bas-plugg för (tillfÀlliga?) lösningar som i sÄ fall tillhandahÄlls lika bra av gratisversioner som Voxengo Boogex.

Edit: Hoppsan...

Redigerat av Valle
Postat (redigerat)

IK Multimedia Ampeg

Studio Devil Base Amp

Sedan kan du köra tex S.I.R ( Impulse reverb ) med cabinet och stÀrkar impulser.

S.I.R e gratis och impulser hittar du oxÄ gratis pÄ nÀtet.

Redigerat av Piccazzo
DieHard (oregistrerad)
Postat
Jag tycker det Àr sÄ lÀckert nÀr man rekommenderar en gitarrplugg för 3500+ SEK till nÄgon som frÄgar efter en bas-plugg för (tillfÀlliga?) lösningar som i sÄ fall tillhandahÄlls lika bra av gratisversioner som Voxengo Boogex.

Ja att du inte gillar betala för nĂ„gon som helst mjukvara, det har vi redan fattat 😕

DieHard (oregistrerad)
Postat

Ja eller hur? NĂ„gon kan fĂ„ för sig att du Ă€r pirat-Valle. 😕

Postat (redigerat)

Jag menade mest att gitarrplugg kan anvĂ€ndas som basplugg, och sen klart man rekommenderar/föreslĂ„r nĂ„got man sjĂ€lv kĂ€nner till. Kan inte lĂ€sa nĂ„gonstans att han bad om en gratsplugg... Kort och gott, det finns nog inte nĂ„gon direkt basplugg, it's all good 😉... kan ha fel â˜ș.....

Redigerat av ChrilleO
DieHard (oregistrerad)
Postat

Ja kanske min Ik Ampeg bara Àr en...illusion? Men de slÀpper snart Àven en fenderversion. BÄde gitarr och bas i samma paket. HÄll koll pÄ den med. Men som sagt var IkŽs ampeg Àr jag grymt nöjd med.

Postat
Vad Àr dÄ IK Multimedia Ampeg ?

fan va griniga alla va dÄ! förresten quota inte en del av en hel mening, jag sa ju faktiskt att jag kan ha fel :/

drloop (oregistrerad)
Postat

Jag har IK Ampeg pluggen och den Àr grym...

Postat
Jag har IK Ampeg pluggen och den Àr grym...

Jag mÄste kolla nÀrmare pÄ detta.. demo finns vÀl sÄklart? google is your friend

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.