Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat
hej är det nån som känner till nån bra basplugg man kan använda sig av när man linar basen

vad jag har förstått är väl dom flesta gitarrpluggar även till för bas.. guitar rig har ju en bas-preset "avdelning".

Postat (redigerat)

Jag tycker det är så läckert när man rekommenderar en gitarrplugg för 3500+ SEK till någon som frågar efter en bas-plugg för (tillfälliga?) lösningar som i så fall tillhandahålls lika bra av gratisversioner som Voxengo Boogex.

Edit: Hoppsan...

Redigerat av Valle
Postat (redigerat)

IK Multimedia Ampeg

Studio Devil Base Amp

Sedan kan du köra tex S.I.R ( Impulse reverb ) med cabinet och stärkar impulser.

S.I.R e gratis och impulser hittar du oxå gratis på nätet.

Redigerat av Piccazzo
DieHard (oregistrerad)
Postat
Jag tycker det är så läckert när man rekommenderar en gitarrplugg för 3500+ SEK till någon som frågar efter en bas-plugg för (tillfälliga?) lösningar som i så fall tillhandahålls lika bra av gratisversioner som Voxengo Boogex.

Ja att du inte gillar betala för någon som helst mjukvara, det har vi redan fattat 😕

DieHard (oregistrerad)
Postat

Ja eller hur? Någon kan få för sig att du är pirat-Valle. 😕

Postat (redigerat)

Jag menade mest att gitarrplugg kan användas som basplugg, och sen klart man rekommenderar/föreslår något man själv känner till. Kan inte läsa någonstans att han bad om en gratsplugg... Kort och gott, det finns nog inte någon direkt basplugg, it's all good 😉... kan ha fel ☺️.....

Redigerat av ChrilleO
DieHard (oregistrerad)
Postat

Ja kanske min Ik Ampeg bara är en...illusion? Men de släpper snart även en fenderversion. Både gitarr och bas i samma paket. Håll koll på den med. Men som sagt var Ik´s ampeg är jag grymt nöjd med.

Postat
Vad är då IK Multimedia Ampeg ?

fan va griniga alla va då! förresten quota inte en del av en hel mening, jag sa ju faktiskt att jag kan ha fel :/

drloop (oregistrerad)
Postat

Jag har IK Ampeg pluggen och den är grym...

Postat
Jag har IK Ampeg pluggen och den är grym...

Jag måste kolla närmare på detta.. demo finns väl såklart? google is your friend

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.