Jump to content
Annons

Digi 003+ eller Profire 2626


SuneMangs

Recommended Posts

Jepplen (oregistrerad)
fanken vad gött! tack vare dig beställde jag min igår 😆

tack för det!

Sweet!! Hoppas dom har några extra i lager nu så du får den lite snabbare än vad jag fick. 😆

Sitter inte med en Digi003 som dock var förstahandsvalet, men inhandlade lillebror digi002 för några månader sedan. Nu har du ju redan köpt en digi003 så min kommentar kommer väl lite sent, men digidesign både 002 och 003 är helt fantastiska. Är nybörjare på inspelning på egen hand men van att spela i studio och 002:an står sig riktigt bra måste jag säga. Kul att 003:an bestyckats med hela 8 micpreampar, det är det enda jag skulle önska mer av på 002:an som har 4.

Digidesign är bra skit helt enkelt 🙂

Hihi, men det är roligt att höra nöjda digi-användare. 🙂

Förresten, vad använderman iLok usb dongelen till?

Jag fattar inte det där riktigt, sen ville dom ha ens iLok loginnamn när man registrerade Pro tools 8. hmm.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Postat (redigerat)
Förresten, vad använderman iLok usb dongelen till?

Jag fattar inte det där riktigt, sen ville dom ha ens iLok loginnamn när man registrerade Pro tools 8. hmm.

får man med en sån? för då är det guld.

jag är rätt säker på att det är om du ska redigera/öppna din protoolsfil på en annan dator. man behöver ju ett ljudkort av digidesign/m-audio för att kunna öppna PT då. så då sätter man in den i usb-läsaren så slipper man ta med hela racket. 🙁

edit* jag kan iofs ha blandat ihop det hela med mbox2 micro...

Redigerat av SuneMangs
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...