Dingbats Postat 14 januari 2009 Postat 14 januari 2009 Jag kom på en liten melodislinga: Your browser does not support the HTML5 audio tag Bortsett från att den är totalt o-originell, känner nån igen den?
sixties Postat 14 januari 2009 Postat 14 januari 2009 låter inte bekant, men det är svårt att säga för det låter så illa om ljudet/instrumentet.
slejnard Postat 14 januari 2009 Postat 14 januari 2009 "....hälsar dig vä..." är med från nationalsången 😎 sen nåt annat 🙂
Neosus Postat 14 januari 2009 Postat 14 januari 2009 Jag kom på en liten melodislinga: Your browser does not support the HTML5 audio tag Bortsett från att den är totalt o-originell, känner nån igen den? Jag känner inte igen den
®offe Postat 16 januari 2009 Postat 16 januari 2009 Låt oss härmed tilldela dig äran för detta tut. Det är ditt! Må framgångens sol lysa över dig och bringa lycka till dig, din familj och ditt tut. Tut Tut R
creel (oregistrerad) Postat 16 januari 2009 Postat 16 januari 2009 Vissa delar lät som nationalsången.
Demonproducenten Postat 16 januari 2009 Postat 16 januari 2009 vilken plugg använde du är väl det riktigt intressanta 🙁
Dingbats Postat 16 januari 2009 Trådstartare Postat 16 januari 2009 vilken plugg använde du är väl det riktigt intressanta 🙁 Det är en melodica inspelad på en fyra år gammal mp3-spelare, jag vet inte om det räknas som plugg... Nämen då var det väl min då, men jag vetefan om det är bra nog att använda.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.